ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Стоил Алипиев: Цените за намаление не трябва да стоят като траен способ за привличане на клиенти | ||||||
| ||||||
"Фокусираме се върху съобщението за намаление. Важно е да направим разделение между намаляване на цена и съобщение за намаляване на цената. Първото е субективно право на търговеца, защото стоката е негова собственост и може да променя цената всеки ден. Когато става въпрос за използване на съобщение за намаление, като маркетингов способ за привличане на клиенти, то тогава това е нормативно уредено. Обвързано със срок, в който може да го прави, и старата цена да е прилагана поне един месец преди съобщението за намаление“, заяви Алипиеев. Той допълни, че тези цени за намаление не трябва да стоят като траен способ за привличане на клиенти по търговските обекти. Проверките започват от началото на следващата седмица, защото предстои станалия популярен в последните години "Черен петък“, който се провежда в края на месец ноември. Националната асоциация за защита на потребителите има за цел да пресече прилагането на нелоялни търговски практики от страна на някои търговци. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета