ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Стана ясно кога ни спират парното | ||||||
| ||||||
В случай че живущите в дадена сграда имат желание централното отопление да остане включено, е необходимо домоуправителите или упълномощените лица да уведомят дружеството на денонощен телефон 0700 1 7898 или в EVN Офис в Пловдив. От "Веолия Енерджи Варна“ също уведомиха клиентите си, че във връзка с изпълнение на нормативните климатични условия обявява край на отоплителен сезон 2022/2023 г. за всички битови клиенти, считано от 28.04.2023 г. (петък) и започва поетапно спиране на абонатните станции за отопление и настройване на регулаторите в т.нар. "летен режим", след което топлоснабдяването ще покрива само нуждите за битово-горещо водоснабдяване. Поради по-особените нужди на стопанските клиенти, в т.ч. училища, детски градини и др., техните абонатните станции ще останат включени за отопление, докато не заявят писмено искане за спиране (в случай, че вече не са го направили), посочват от "Веолия“. Засега от най-голямата топлофикация – столичната, все още не са обявили кога ще започне спиране на парното. Според изискванията на нормативната уредба компанията трябва да осигурява подаването на топлинна енергия към столичани в периода от 1 октомври до 30 април. Това обаче не означава, че парното се пуска и спира автоматично на тези дати. Междувременно една от фирмите за топлинно счетоводство обяви, че започва отчитането на топлинни разпределители, индивидуални топломери и водомери за топла вода с визуален отчет, за сезон 2022/2023, в края на текущата седмица. Повече от половината от клиентите на Нелбо в страната ще бъдат отчетени без влизане в дома им, тъй като са с монтирани дистанционни топломери и водомери за топла вода. Годишен отчет на уредите за дялово разпределение стартира първо в градовете Перник, Враца и Козлодуй. Графиците с годишните дати за снемане на данни на клиенти с уреди без дистанционен отчет може да се проверят през сайта на компанията с въвеждане на абонатен номер. За всяка сграда с визуални уреди са планирани две дати за отчет като едната е с час в извънработно време. Клиентите на годишен отчет, предоставили свои контакти, се уведомяват и чрез SMS и/или имейл. Абонатите с радио топломери, които нямат инсталирани водомери за топла вода с дистанционен отчет, също следва да проверят своите дати за годишен отчет на водомерите за топла вода и да присъстват на една от тях. Отчетната кампания в столицата ще продължи до средата на месец юни. При невъзможност за присъствие в планираните дати за отчет, клиентите могат да се свържат с Нелбо, за да заявят извънредно платено посещение. Компанията напомня, че осигуряването на достъп до всички имоти в една сграда дава възможност за коректното изготвяне на окончателна изравнителна сметка и липса на последващи корекции, поради неотчетени уреди. При неосигуряване на достъп до имота за отчет на уредите в законово определените срокове, начислението на топлинна енергия е на база максимално потребление за отоплителния сезон, предаде pariteni.bg. Изравнителните сметки на клиентите в София ще бъдат изготвени и разпратени до 15 юли 2023 г. Всеки клиент ще получи индивидуалната си справка по избран лично от него начин. Общата изравнителна справка ще бъде предоставена на домоуправител на сградата-етажна собственост. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета