ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Специалисти по контент маркетинг: В динамичния свят, в който живеем, оцеляват най-адаптивните
Автор: Екип Sofia24.bg 14:47 / 05.09.2023Коментари (0)374
© Фокус
Делян Стоянов и Николай Методиев
Основната дейност на XTATIC Health е контент маркетинг – създаване и оптимизиране на съдържание с медицинска тематика. Помагаме на компании в сферата на здравеопазването да постигнат своите бизнес цели – увеличаване на продажбите на продукти, на брандовата разпознаваемост, на трафика. Това каза Делян Стоянов – предприемач и съдружник в XTATIC Health, в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“. Клиенти на компанията са фармацевтични и софтуерни компании, а тази година тя е и един от победителите в Beyond Pre-accelerator 2023. 

Делян е студент по медицина и създава съдържание на медицинска тематика. "Аз съм по създаването на съдържание, а Николай е за оптимизиране, така, че да достигне до повече хора“, представи той екипа на компанията.  

Благодарение на изкуствения интелект създателите на съдържание в платформата могат да вкарат повече креативност в писането, което е добавената стойност на крайния продукт, смята Делян Стоянов.  

Плановете на XTATIC са до две години да се превърнат в Digital health медия, т.е. медия, която помага на хората, обучавайки ги как с помощта на технологиите да взимат по-добри решения за своето здраве.  

XTATIC Health има и кратки видеа в TikTok, като на най-голяма популярност се радват тези, свързани с менталното здраве, добави Делян Стоянов.  

Бизнес партньорът му Николай Методиев посочи, че в динамичния свят, в който живеем в момента, не оцеляват нито най-силните, нито най-умните, а най-адаптивните. "Най-умното решение, което ти можеш да вземеш като развиваща се компания, е да се възползваш от всички налични технологии в момента и да предречеш как те ще се развиват, за да го въведеш в своя бизнес модел. Това и направихме. Не можем да не предположим, че АІ ще стане част от контент маркетинга и въпросът е как ние най-много ще се възползваме от него. Затова започнахме да автоматизираме възможно най-много писането на съдържание така, че хем да е проверено от човек, да има своя авторитет, да е 100% истинно, но и да се пише бързо, да можем да обслужваме възможно най-много клиенти и да им помагаме най-много“, обясни той.  

Една от мисиите на XTATIC Health е да се превърне в център на услугите в сферата на здравеопазването на Балканите, заяви Николай Методиев.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Бюджет 2025
Влизането на България в Шенген
Лоша инфраструктура в София
Катастрофи в София
Почина Лиъм Пейн
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията