ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Собственик на ресторант: Клиенти ядат от една порция, а други пък не искат напитки | ||||||
| ||||||
След това предложих на жадния си гост чешмяна вода безплатно, разбира се, но тий ми орказа, Валдес е третото поколение, което управлява "Мексико Линдо“ в центъра на Майнц. Тексаско-мекси кухня, семейна атмосфера, големи маси, където гостите могат да седят заедно. Ресторантът е препълнен, особено през уикендите, но през седмицата няма много работа- бизнесът все още е далеч от връщане към нивата преди пандемията. "Разбира се, че трябваше да повишим цените. Искам да плащам на персонала си, както трябва. Безпомощни сме и имаме нула контрол върху външните обстоятелства и обещанието за запазване на намалението беше просто нарушено. Не всички собственици говорят толкова открито като Валдес. Луксозен ресторант в известен немски курорт предлага голямо място за празненства и конференции. Оттам потвърждават, че и при тях цените са били увеличени - но не само заради ДДС. "Винаги е трябвало да пресмятаме внимателно, но също така знаем, че достигаме до определени граници, когато става въпрос за разходи за храна. Ресторантът беше изключително натоварен по време на католическия Великден". "Впечатлението ни е, че хората може да излизат по такива места по-рядко, но тогава наистина са склонни да се почерпят обилно. И уточняват още нещо важно: тяхното меню било от високата категория, тъй че клиентите му не попадали сред хората, които изцяло спират да ходят на ресторант. "Винаги сме изчислявали разноските много прецизно, но сега сме наясно, че цените на блюдата ни са на предела на възможното." "Януари и февруари винаги са трудни месеци. Сега вече бизнесът потръгва, но и ние, разбира се, трябваше да увеличим цените. Отлагахме го цяла вечност, обаче през март се наложи", разказва Франк Каренбауер от курортния ресторант "Хохвалдхоф“, който се намира в периферията на един национален парк. "Клиентите виждат, че сме принудени, а ние се опитахме да го направим така, че и хората да са доволни", обяснява ресторантьорът. Същия принцип следва и Адриан Валдес. Не му е приятно, когато клиентите се ядосват заради повишените цени – и винаги се опитва да им обясни причините. Защото смята, че за гостите му, пък и за него самия този ресторант е много повече от обикновено място, където сядаш да се нахраниш. "Имаме много постоянни клиенти, които се чувстват като у дома. На тях разчитаме, те са нашата опора, те са и причината всяка сутрин да идваме на работа с усмивка на лицето", казва ресторантьорът. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 26.04.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Трите традиции, които задължително трябва да спазим на Бъдни вечер
15:38 / 23.12.2024
Терзиев: Общинската избирателна комисия излезе с решение в моя полза
13:08 / 23.12.2024
Екипът на Васил Терзиев преобрази подлеза на "Орлов мост" в галерия
16:01 / 23.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета