ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Ще получим обезщетение от 250 до 600 евро, ако имаме проблем с полета, но сме съобразителни
Автор: Екип Sofia24.bg 22:29 / 12.12.2023Коментари (0)420
© Sofia24.bg
С наближаването на коледните и новогодишните празници все повече се увеличава и треската за пътуване. Не са малко обаче и случаите на негативни емоции.

Какво трябва да знаем, ако полетът ни бъде отменен или закъснява или ако багажът ни изчезне?

Всеки пътник има права, а авиокомпанията винаги трябва да го информира, ако има промяна в полетите.

Пътниците, от своя страна, трябва да проверяват редовно имейлите си за подобни съобщения. Това важи най-много, когато се очаква обилен снеговалеж или по предпразничните дни, когато много хора се струпват на летищата. 

През лятото Анелия не се качва на самолета по здравословни причини. Въпреки че има направена застраховка и представя документ за престой в болница, обезщетение не и е изплатено.

"Защото съм канселирала полета сега не могат да ми върнат парите. Трябва да се чете малкия шрифт, но слава Богу билетът ми не беше скъп и загубата не беше голяма“, разказва тя пред bTV.

В много от случаите обаче пътниците имат право на обезщетение. Ако полетът ви е отменен или закъснява по вина на авиокомпанията, то тя ви дължи грижа и можете да получите обезщетение.

Авиокомпанията трябва да осигури храна и напитки или ваучери за тях, както и нощувка в хотел.

При отменен полет пътниците имат право на допълнително парично обезщетение в зависимост от дължината на полета. До 1500 км се заплащат 250 евро, а между 1500-3500 км сумата е 400 евро. Над 3500 км - 600 евро.

В случаи на политическа нестабилност, метеорологични условия, несъвместими с експлоатацията на съответния полет, рискове за сигурността, неочаквани дефекти в системата за безопасност на полета и стачки, които оказват влияние върху дейността на въздушния превозвач, посочват в своя позиция от Bulgaria Air.

За повреден багаж трябва да се подаде жалба до авиопревозвача в срок от 7 дни, а за забавен багаж този срок е до 21 дни.


Още по темата: общо новини по темата: 357
07.03.2024 »
23.01.2024 »
14.01.2024 »
13.01.2024 »
09.01.2024 »
08.01.2024 »
предишна страница [ 1/60 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Пожари 2024
Лято 2024
Газови доставки
Водна криза
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията