ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Румен Драганов: Нож с две остриета е, ако имаме повече реклама за туризма | ||||||
| ||||||
"Ако ние имаме повече реклама е нож с две остриета. Ако туристите дойдат на 2 август, когато няма места по Черноморието, ще създадем недоволни туристи. Ако дойдат на 1 май, когато гледаме колко много празни шезлонги има, примерно хайде на 1 юни, ще видим, че е добре да дойдат. И затова другите страни са си направили т.нар. Национална туристическа организация, в която парите за реклама не се харчат хаотично, както е в България. Мисля, че ние даже не ги знаем, аз изброявам един или втори източник, но това не означава, че сме седнали и сме прецизирали разходите, които имаме за реклама, нито пък, че сме центрирали рекламата, защото ние нямаме Национална туристическа организация. И това, по което работим в момента неправителствени организации в туризма, Националният борд по туризъм, Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация, други организации, е за създаване на Национална туристическа организация, за да сложим ред в националната реклама. И да знаем на кой пазар, какви пари, за кого, за кога и как харчим, за да не създаваме недоволни туристи, а да създадем доволни туристи, които да се радват на българския туристически продукт, който е на много високо ниво", коментира Драганов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 600 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/100 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета