ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Растат жалбите за закъснели, отменени полети, както и с проблеми, свързани със загубен, забавен или счупен багаж | ||||||
| ||||||
Броят на жалбите остава висок и през тази година. През миналата година броят на жалбите, свързани с пътувания нарасна двойно спрямо 2021 година. През първите 5 месеца на тази година честотата на оплакванията на хората, които пътуват са колкото за цялата 2021-ва година, съобщи за БНР Соня Спасова. Жалбите са свързани със закъснели, отменени полети, както и с проблеми, свързани със загубен, забавен или счупен багаж. Причината е, че в момента много повече хора пътуват, коментира Соня Спасова. Увеличава се и времето, в което Авиокомпаниите отговарят на оплакванията. "Преди 2 или 3 години срокът за отговор към пътниците беше седмица или две. В последно време отчитаме, че става въпрос за около месец, дори малко повече. В регламент 261 няма изричен срок. Практиката, която се е установила през годините, е че срокът трябва да бъде около 6 седмици“, обясни експертът. Тя посочи какви са препоръките на Европейския потребителски център: "Да се четат по-дребните букви и тези, които са допълнително установени към края на резервацията; да се помисли и за опция за резервации с променлива дата или с опция за безплатно анулиране, ако това се наложи“. Жалбите, които се отнасят до настаняването са свързани с несъответствия в условията или в цените, както и с проблеми свързани с връщането на суми, заплатени от потребителите, каза още Соня Спасова. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
След като влак дерайлира край София: Възстановено ли е движението?
08:32 / 24.11.2024
Слънчева неделя с температури до 10 градуса
08:29 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета