ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Предприемачи: Хората са с консуматорската нагласа | ||||||
| ||||||
Компанията предлага платформа, където всеки може да намери и да се свърже с най-подходящия за него техник. Клиентът има възможност да запази час за посещение на адрес, както и да проследява процеса на ремонта. Мобилно приложение пък информира потребителите за качеството на сервизите, както и за лоялността на самите клиенти. Григоров посочи като проблем липсата на хардуерни специалности в университетите и фокусът върху създаването само на софтуерни специалисти. "Единственият начин за хардуерни специалисти е самообучението. Това възпрепятства намирането на качествени кадри в сектора, а за самите техници е трудно да си намерят работа, тъй като няма с какво да докажат своята компетентност, освен практически, ако им се даде възможността да го направят“, отбеляза той. Това е била и мотивацията на екипа на Twisted Technology. "Успяхме да намерим, поради нашите знания и опит, пазар и възможност, проблем, който да решим. Успяхме да измислим собствена технология, която да ни разграничи от останалите“, разказа предприемачът. Компанията има и социална насоченост с фокус върху кръводаряването. Друг от създателите на компанията – Теодор Налбантов, разказа за идеята за създаване на социална платформа, чрез която хората, които имат необходимост от кръв, могат да се свързват с кръводарители. "Единствената цел е тези хора да се свържат помежду си, за да могат да си съдействат – по критерии на кръвна група и по региони, за да могат хората да стигнат до кръводарителен център и да дарят на конкретно име, човек, който е в нужда“, обясни Налбантов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |