ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Повече хора получават достъп до психологическа помощ благодарение на приложение, базирано на изкуствен интелект | ||||||
| ||||||
Чатботът Limbic Access е разработен от Националната здравна служба на Великобритания преди 2022 г. Целта е била всички пациенти, нуждаещи се от консултация с психолог, да бъдат насочени за разрешаване на проблема при най-подходящия за тях специалист. "Чатботът разбира по ключови думи какъв би могъл да бъде проблемът. Ако пациентите биха искали да разберат повече предварително, те биха могли да получат ориентир за психологичното си състояние. Но тук акцентът не е върху някаква моментна, бърза диагностика, а по-скоро върху това да се намери най-добрия специалист за всеки специфичен случай“, обясни доц. Тодорова. Оказва се, че за година и няколко месеца 4,6 милиона пациенти са получили препоръка къде да отидат и с кого да се срещнат. Благодарение на Limbic Access делът на потърсилите и получили достъп до психологическа помощ сред малцинствените общности се е увеличил с близо 150%. "Много тъмнокожи, много хора с мигрантски статут или с различна сексуална ориентация, чувствайки се дискриминирани и бивайки сегрегирани, до този момент не са проявявали смелост и не са били активни, но Limbic им дава възможност да се справят с проблемите си“, допълни доц. Тодорова. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Влак с близо 60 пътници дерайлира на гара в София
20:05 / 23.11.2024
Катастрофа затруднява движението по Подбалканския път
17:01 / 23.11.2024
Коледна приказка: Най-красивите базари в Европа през 2024
16:19 / 23.11.2024
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |