ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Полезни съвети с оглед хаоса по европейските летища | ||||||
| ||||||
Пътниците освен права имат и задължения, припомни тя, те трябва да проверят статуса на полета, преди да потеглят към летището. Трябва да тръгнат подготвени и в указаното от летището време. "Някои летища настояват това да стане не два часа, както е общоприето в последно време, а по-скоро три и повече, за да може да се преминат проверките спокойно", отбеляза Соня Спасова. При закъснения на полет над 2 часа, според Регламент 261 авиокомпанията е задължена да осигури грижи - храна, напитки, може да се наложи дори и нощувка, както и превоз от летището до хотела и обратно. Ако това не се случи и на пътниците се наложи да си купят сами храна и напитки, да пазят касовите бележки и всякакъв вид платежни документи, за да моигат след това да претендират тези разходи пред авиокомпанията. "Няма разлика дали авиокомпанията е нискотарифна или не, те всички попадат в обхвата на законодателството", заяви Соня Спасова. Добър вариант е и застраховане, което предлагат авиокомпаниите при закупуването на билет. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Шофьор на тролейбус в София е със счупена ръка след бой с велосипедист
07:56 / 26.11.2024
Хора в неравностойно положение за метростанция "Бели Дунав": Пощадете ни
10:03 / 27.11.2024
Тайната падна, но съмнението остана, Ивонне разкри дълго пазена тайна
09:09 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета