ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
По време на "Черния петък" българите похарчиха половин милиард лева за покупки онлайн | ||||||
| ||||||
В кампанията "Черен петък" през ноември са извършени покупки за 500 млн. лв. Триста милиона от тях са платени само за три дни (15-17 ноември). Това съобщи пред БНР-Радио София Жанет Найденова, председател на Българската Е-комерс асоциация (БЕА). По ръст в онлайн търговията през 2024 г. спрямо 2023-а България е на второ място в Европа. Сред причините за това увеличаване на потребителите е удобството - на първо място. 85% от хората в България са с достъп но интернет и 50 на сто от тях са онлайн купувачи, коментира Найденова. И допълни: Най-активни са купувачи на възраст 24-25 г., но групата 55+ се увеличава. Доверието се увеличава. И сред по-възрастните клиенти много, които са опитали, сред това повтарят с онлайн пазаруването. На първите места по търсене и пазаруване онлайн са дрехи, мода, спорт, обувки, бижута. Следват хотелски и туристически резервации; козметика, красота и здраве; доставка на храна; билети за пътуване и за културни събития; лекарства без рецепта, хранителни добавки; техника; играчки. "Онлайн вече може да се купи от хляб до яхта и частен самолет – изтъкна Найденова. – Прави впечатление, че 51% от потребителите са готови да платят повече заради по-зелен бизнес. В България имаме големи възможност за растеж. Онлайн пазарът зависи от участниците в него." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета