ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Плашеща статистика: С 25% се е увеличило насилието над учители у нас | ||||||
| ||||||
"Няма учител, който в една или друга степен да не е бил обект най-малкото на онлайн тормоз, насилие. Училището е институцията, в която децата се възпитават на отношение към институциите", обясни Асен Александров, председател на Съюза на директорите в средното образование. Ако родителите показват неуважение към институциите, то и децата ще се отнасят по същия начин. "Насилието е прието като новата нормалност, един учител да може да изтърпява върху себе си както физическата, така психическа, така и дигиталната агресия през социалните мрежи. И това е нещо, което много силно поставя в турбулентността системата ", коментира Юлиян Петров, председател на Синдикат "Образование", КТ "Подкрепа" в ефира на NOVA NEWS. Асен Александров твърди, че от години родител на негов ученик го тормози, като облепя пространството около училището с листове с обиди по негов адрес. "Наричаме убиец на деца, изверг и т.н Изпрати всички тези обидни думи до всички институции, които ме провериха десетки пъти . Оказа се, че не мога да го съдя този човек като институция. Съдих го като личност. След две години писаници до прокуратурата получих отговор, че няма опасност за живота ми. Той запали и свещи пред училището все едно съм умрял" , разказа Асен Александров. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Хора в неравностойно положение за метростанция "Бели Дунав": Пощадете ни
10:03 / 27.11.2024
Тайната падна, но съмнението остана, Ивонне разкри дълго пазена тайна
09:09 / 27.11.2024
Мицкоски: Няма да отстъпваме от червените линии в преговорите с България
18:03 / 27.11.2024
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |