ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Пламен Камбуров: Без резки движения на волана или спирачки при аквапланинг | ||||||
| ||||||
Когато водачът не познава достатъчно добре трасето и автомобила се получава изпускане и се стига до пътнотранспортни произшествия. Поднасянето на автомобила трябва да бъде контролируемо. "Дрифтенето е съвсем отделна дисциплина от бързото каране. Доста от шофьорите, които не са достатъчно добре обучени, бъркат бързото каране с подхлъзването“, отбеляза Камбуров. В България няма достатъчно места, на които любителите на дрифтове да ги практикуват безопасно, подчерта той. При зимни условия понякога дрифтът е неизбежен. При голямо количество сняг и недобро сцепление автомобилът може да излезе от пътя. "Затова трябва да се кара със съобразена скорост и шофьорът да преценява с какво разполага в ръцете си – какви са гумите, с какво предаване е автомобилът, какви блокажи има“, обясни автомобилният състезател. Реакциите при подхлъзване трябва да бъдат съобразени с тези характеристики на автомобила. "Когато автомобилът е с предно предаване и задницата поднесе, връщаме или подаваме газ, в зависимост от скоростта. Когато автомобилът е със задно предаване, тогава с газта регулираме подхлъзването. При 4 х 4 зависи какъв е моделът“, обясни Камбуров. При попадане в аквапланинг автомобилът също губи сцепление. "Тогава трябва да има корекция на волана и изравняване на газта. В никакъв случай не трябва да има резки движения на волана или спирачки“, посъветва автообилният състезател. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета