ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Партиите похарчили четири пъти по-малко средства за евроизборите на 9 юни спрямо 2019 година | ||||||
| ||||||
И в тази кампания ресурсите на партиите бяха насочени основно към медийна реклама – 1 725 170 лв., като в тази сума се включват и средствата от медийни пакети, които държавата предоставя като помощ за формации без право на субсидия. За евроизборите те възлизаха на 748 103 лв. Разходите за медии имат основно значение в кампанията за ЕП. А данните показват, че за някои формации гласовете за евроизборите са имали “медийна цена" от над 44 лв., а за други – по-малко от 20 ст. Целият анализ може да бъде прочетен тук. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета