ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Нов завод у нас, ще се произвеждат 10 000 автомобила годишно | ||||||
| ||||||
Амбицията е до средата на годината компанията да има капацитета за производство на до 10 000 автомобила. Инвестицията около разработката на превозните средства възлиза на 60 милиона долара, като основните пазари, към които се насочва продукцията на компанията, са Израел, Франция, Италия, Германия и САЩ. България обаче не изпада от фокуса на продажбите. Някои общини в страната са закупили произведени от Milara електрически камиончета отново с логистични цели и за превози. Milara International е компания фокусирана върху разработката на роботи и развива дейност в областта на комплексна роботизация. През годините се захваща с производство на военни роботи, а основния бизнес е насочен в разработването на техника, нужна на полупроводниковата индустрия, уточни изпълнителният директор на компанията. Сега Milara започва да произвежда електрически малки камиони, целящи да превозват стоки и товари по екологичен начин. Изработката на автомобила е направена от български инженери, които имат изключителен талант и въображение, добавя още Красимир Петков Сега компанията влага средства в новия си завод в Тракия икономическа зона край Пловдив, като се очаква той да бъде готов до април тази година. Специално в Калифорния има изключителен интерес към продуктите, които се използват като училищни автобуси. Автомобилите са одобрени за всички училища в щата. Компанията стартира работа в Бостън, Масачузетс, но по-късно решават да установят дейност и в България. Една от целите на ръководството на Milara е в страната ни да се създаде затворена екосистема в областта на електромобилността, като образованието е ключова опорна точка в постигането на тази амбиция. В Пловдив компанията открива лаборатория по роботизация във филиала на Техническия университет, като гостът заяви, че класът по мехатроника в града е най-добрият в областта си в България. В професионални училища в града също се внедряват специалности, свързани с електромобилите. Тракия икономическа зона помага значително за развитието на бизнес средата и иновациите в Пловдив, както и за развиването на нови технологии и дейности, свързани с бъдещето на човечеството, допълни събеседникът. Гостът даде пример с Ирландия като страна, от която много млади хора са си тръгнали, преследвайки висококачествено образование и развитие. Но и като страна, която успява да си върне кадрите, като им предоставя условия за развитие. "Аз смятам, че в България неминуемо ще се случи нещо такова. Всички тези, които са излезли навън, защото те са много, изключително умни хора, които работят в много известни компании в света и добиват много опит. В момента, в който се създаде по-добри условия за бизнеса или инфраструктура за бизнеса в Българи, много голяма част от тези хора ще започнат да се връщат обратно.“, допълва Красимир Петков. |
Още по темата: | общо новини по темата: 8 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 06.02.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (109) | 10% |