ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Никола Тулечки: В България навсякъде бълбука пропагадата | ||||||
| ||||||
Социалните мрежи генерират по-малко демокрация заради фрагментиране и непрозрачност и са интегрална част от политиката: " Това не е само в България, това си е глобален феномен". "Във всяко пропагандно послание има някаква пропорция истина, някаква пропорция измишльотини. Ако някакво парче съдържание, което виждаме, генерира някаква емоция в нас, каквато и да е - страх, гняв, изненада, те са 6 емоции, каквато и емоция да усетим, трябва да обърнем внимание, че това може да е някакво пропагандно послание и малко по-внимателно да подходим към него. И това на мен ми е лампата - ако нещо генерира някаква емоция, много е вероятно да е пропагандно послание", обясни Тулечки. По думите му в България навсякъде бълбука пропагадата: "Има много припокриване с маркетинга, с PR - хората се понаучиха и така отвсякъде бълбука. Използват, примерно едната от шестте емоции, които се ползват е изненадата и затова всички заглавия са там - “Шок", “Бомба", “Вижте, леле, леле, тук няма да повярвате какво се случи и натиснете линк", в коментар. Опитват се да генерират емоция, което и само по себе си има някакви вторични ефекти. Хората, които консумират без мярка онлайн съдържание, са доста ядосани и изнервени. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Столичани, започва студен период, неделята ще бъде облачна
08:14 / 10.11.2024
Чужди туристи постоянно се снимат пред една нетипична атракция в София
09:10 / 10.11.2024
"Спаси София": Стига вече! Няма да приемем некачествена маркировка
10:46 / 10.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета