ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Мижави намаления са на път да провалят "Черния петък" в България | ||||||
| ||||||
На витрините в модните магазини масово изписват, че намаленията са до определен процент, например 50%. С големите проценти привличат клиенти, които като влязат в магазина, установяват, че наполовин цена са само малка част от стоките, които предлагат и обикновено са по-евтини аксесоари, ръкавици, чорапи и прочие. При дрехите, които са по-скъпи, обявените проценти отстъпка са не повече от 20%. По-ниско бюджетните вериги за облекла пък предлагат вместо намаление, две на цената на едно. Така за 39 лева могат да се купят два пуловера, като по принцип само на единия цената е 24 лв. При някои от стоките пък са поставени допълнителни етикети с 30% екстра отстъпка от цената на етикета върху закачалките. Въпреки че са маркирани с червено, интерес към моделите няма, тъй като са предимно масова повтаряща се конфекция. Например ватирана едноцветна блуза без надписи и картинки върху нея, с които да се отличава. По-интересните продукти, например пуловери с вплетени фигури на сърца, овце или облачета, са без отстъпка, като цената им е над 40 лв. Без намаления са и актуалните пуловери с коледни мотиви, като цената им е 43 лв. за брой. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета