ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Международна конференция събира гилдията на дигиталния маркетинг у нас | ||||||
| ||||||
"Липсваше едно централно събитие, в което цялата гилдия за дигитален маркетинг да се събере и най-вече с фокус SEO, - разказа още организаторът на събитието. - Това ни провокира да създадем пилотно SERP Conf. в рамките на месец и половина, доста интензивно, доста сложно за организация през 2022. Продължихме през 2023, като го направихме за Източна Европа и Балканите. А тази година на 18 и 19 април вече е международна конференция не само с фокус за SEO, и за социални мрежи, AI и електронна търговия, както и платени реклами в Google и Bing.“ По думите му лекторите на SERP Conf. са международни лектори от цял свят, с голям опит, които говорят по теми, които са актуални и полезни за аудиторията. Това се оценява високо в обратната връзка за полезност, което пък е най-важно за успеваемостта на една конференция. Никола Минков сподели още, че по време на конференцията участниците ще имат възможност да почерпят знания в областта на електронната търговия и дигитални маркетинг като цяло. "Черешката на тортата е в 19 април на последния панел когато самият Гари Илийс от Google, който много рядко се появява на конференции по света, идва специално на SERP Conf. да отговори на дигиталните маркетолози за най-важните въпроси, свързани с промените в търсачката и най-вече толкова нашумелия изкуствен интелект,“ сподели той. Една от целите на тазгодишния SERP Conf. е превличането на по-голяма аудитория не само българи, които имат интерес да навлязат в тази динамична интересна сфера, но и чужденци, обясни още той, като според него иновациите, които предстоят да се случват, провокират организаторите да бъдат доста динамични в избора на лектори и лекционни теми. "А и това се оценява от аудиторията, така че сме длъжни да го правим и да вдигаме летвата." Никола Минков разказа още и за своята работа в SERP Acad., чиято цел е създава практици в областта на SEO, а не теоретици. "Вярваме в това, че техните обучения с обратна връзка, с подход към всеки студент, водят действително до подобрява на неговите знания значително, а не просто едни повърхностни такива,“ уточни той. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета