ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Lidl публикува средната заплата на служителите си | ||||||
| ||||||
Със своите 9 магазина в община Пловдив – най-много след София - "Лидл България" е сред значимите работодатели и данъкоплатци в региона, допринасящи значително за развитието на местната икономика. Според анализа на ИПИ, средната заплата на служителите на веригата в община Пловдив е с 44% по-висока от средната изобщо в цялата община. Подобна е позицията на Лидл България и спрямо средните заплати във всички 51 общини, в които веригата присъства, което я превръща в един от факторите, определящи местните пазари на труда. Особено силно е това влияние в по-малките общини, където разликата в заплатите е повече от два пъти в полза на Lidl. Данните на ИПИ показват и конкретното въздействие от работата на "Лидл България" за местната икономика като устойчив данъкоплатец. За 2021 г. компанията е внесла 218 973,69 лв. под формата на местни данъци и такси в общинския бюджет на Пловдив, което се равнява на 0,13% от данъците в общината. Общата сума на внесените данъци от компанията за 2021 г. в държавния и местните бюджети възлиза на 42,3 млн. лв. "Гордеем се с резултатите от нашата дейност, потвърдени и от специалистите, и сме амбицирани да продължим да ги надграждаме и развиваме. Така Ефектът Lidl, както наричаме нашия принос към икономиката, ще има все по-голям смисъл и съдържание, а ползите за икономиката като цяло, но и по региони, ще са все по-значими“, каза Любомир Хърсев, административен и финансов директор на Лидл България. Съвкупният принос към икономиката на страната от дейността на "Лидл България" за 2021 г. възлиза на 1,61 млрд. лв. – ръст от 44% спрямо 2019 г. Освен лидерство в бранша по средни нива на заплащане, актуалната оценка на ИПИ за икономическото въздействие на веригата показва и значителен ръст при взаимодействието с българските производители и повишаване на плащанията за стоки от България, които са нараснали с 58% спрямо 2019 г. Измерването на цялостния отпечатък на компанията върху икономиката на страната бе направено за първи път през 2019 г. и стана известно като Ефектът Lidl. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |