ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Консултант: Умението да продадеш себе си на пазара на труда, е да познаваш силните си страни | ||||||
| ||||||
"Когато продаваме себе си, естествено, че поставяме цена за нашите знания, умения и време. Тази себепродажба не е просто да поставим цена, да договорим условия на труд, всъщност всичко тръгва от самооценката – колкото по-адекватна е тя, колкото по-реалистична е тя, колкото повече работим върху това да сме уверени в себе си и да познаваме силните си страни, и да можем да ги изговорим, да ги покажем, толкова по-адекватна самооценка имаме и толкова по-добре можем да отстоим и цената си". Стойността е много субективна, каза още тя, като добави, че "колкото повече работим за това да сме видими, разпознаваеми, да показваме какво можем и знаем, толкова по-високо възприемане на стойността на всички услуги и знания, които даваме, имаме. И тогава и цената може да е по-висока". Изграждането на умението да продадеш себе си адекватно на пазара на труда се заключава в знанието за нашите силни страни, ключови умения, експертиза, постижения: "Когато можем и знаем тези четири неща, можем да ги разпишем в автобиографията си или да ги изговорим на едно интервю, под всякакви форми можем да ги презентираме. Втората стъпка е осъзнатото развиване на личен бранд: личностни качества и професионални умения, експертиза, резултати. И тук вече личен бранд означава другите да знаят за това и да им даваме повече предварителна стойност". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 12.04.2023 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |