ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Клиент остана много разочарован след посещение в "Лидл"! Прав ли е?
Автор: Екип Sofia24.bg 13:27 / 12.03.2023Коментари (0)357
Илюстративна снимка
В един от магазините от веригата LIDL – този в кк "Св. св. Константин и Елена“ – Варна, доказа, че няма и капка желание да демонстрира уважение към клиентите си, които често в България плащат доста по-високи цени, отколкото в Германия, Гърция и Румъния – например. След месеци неработеща мивка в хипермаркета и тоалетната е пуснала кепенци, но никой не е счел за нужно да уведоми клиентите. Няма логично обяснението за нарушените правила за функциониране на големия магазин, пише сайтът rns.bg.

Ето разказът на възмутени клиенти:

"На връх 8-ми март, около 18,30 ч посетихме LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“. Забелязахме, че на вратата за тоалетната няма брава.

В празните дупки е напъхана хартия. Самата тоалетна беше заключена, но светеше, което би трябвало да значи, че има човек вътре. Изчакахме, защото вече знаем, че шефът на варненската верига поне 3 пъти седмично вика спеhttps://rns.bg/циалисти за отпушване на тоалетната, която се пълни с опаковки от шоколадови десертчета, консумирани тайно от служителите. След 15 минути чакане и две питания към служителки в магазина, които нямаха представа какво се случва, но бяха категорични, че нищо не може да се направи, потърсихме управителя. Искахме да го алармираме, че сигурно в тоалетната е човек, който има нужда от помощ, като искрено се надявахме, че все още е жив. Изненадващо към нас се приближи млада жена с изписано едно име – Виолина. Аха, ясно – тук не уважават особено работниците си, след като ги отбелязват с по едно име, като кучета. Въпросната обясни, че още вчера – 7 март, са дошли специалисти, които са свалили бравата за ремонт, а тоалетната и без това не работела. Надпис за това нямало, защото клиентите го късали (!?!?).

Тук е мястото да отбележим, че според българското законодателство, в търговски обекти над определена квадратура, е задължително да има течаща вода и тоалетна. Защо LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“ работи, след като поне 24 часа и двете отсъстват, е обект на друга проверка.

Истината е, че от месеци на чешмата в тоалетната стои надпис "Не работи“ – все едно е много трудно да се поправи нещо толкова елементарно. Явно и бравата на първата врата е по "извънземна технология“, нито може да се поправи лесно, нито някому хрумва да купи и постави нова.

Неприятното чувство се засилва допълнително от твърденията на управителката с едното име, че знае български и е грамотна, но няма кой нито да обясни, нито да напише, че тоалетната не работи.

Същите да питат колко часа в Германия, Гърция и Румъния ще си позволят подобно безобразие.“







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
Природни стихии
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
Бойни спортове
Рокади в ДПС
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията