ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
"Кауфланд" и "Лидл": За да поддържаме ниски цени в магазините си, ние се отказахме от маржовете
Автор: Екип Sofia24.bg 12:55 / 01.06.2023Коментари (14)462
©
Компаниите от Schwarz Group (в, които влизат "Лидл" и "Кауфланд") приключиха фискалната 2022 година, генерирайки 154,1 милиарда евро приходи със своите 575 000 служители във всички бизнес сегменти (увеличение на приходите: 15,4 процента),

Броят на магазините се е увеличил с 400 броя и вече магазините са около 13 700.

През 2021 г. компанията, която включва веригите за търговия на дребно Lidl и Kaufland, отбеляза ръст от едва 6,6 процента.

Въпреки високите темпове на растеж, Schwarz Group предпазливо описа годишните финансови отчети като "стабилни“ в изявление. В допълнение, компанията признава, че "повишенията на разходите за стоки, суровини, енергия и транспорт могат да бъдат компенсирани само частично чрез ефективно управление на процесите и не са били напълно прехвърлени на клиентите".

Това означава: За да могат да продължат да предлагат добри цени в тежката битка за клиенти, Lidl и Kaufland се отказаха от маржове. "Ние правим всичко възможно, за да поддържаме инфлацията при храните възможно най-ниска“, внимателно описа шефът на Lidl Германия Кристиан Хертнагел в скорошно интервю за Handelsblatt, добавяйки: "Времената са предизвикателни за всички“.

През предходната година Lidl реализира печалба, която трябваше да бъде близо три милиарда евро. Според данни от електронния Федерален вестник, само чуждестранният бизнес, който е обединен в Lidl Stiftung & Co. KG, генерира годишен излишък от 2,138 милиарда евро през 2021/22 г. Към това се добавя и печалбата от вътрешния пазар. Според източници на компанията печалбите за изминалата финансова година не са близо до това ниво.

 

Включвайки интегрираните реални пазари, Kaufland увеличи приходите от магазините си с 16,1% до 31,8 млрд. евро, докато Lidl увеличи приходите си с 13,8% до 114,8 млрд. евро. Общите онлайн приходи възлизат на 1,9 милиарда евро, което представлява 0,2 милиарда евро (8,5 процента) повече от предходната година.

Отчасти благодарение на придобиванията, направени през фискалната 2021 г., екологичното подразделение PreZero увеличи продажбите си с 1,8 милиарда евро (84,7 процента) спрямо предходната година до 3,9 милиарда евро.

Производствените компании от Schwarz Group са доставили стоки на стойност около 3,4 милиарда евро на Lidl и Kaufland по вътрешни трансферни цени, което съответства на 29,7% увеличение спрямо предходната година. Това включва продажбата на стоки от фабриката за макаронени изделия, придобита през октомври 2022 г., както и от новата дигитална пекарна за кафе.

Инвестициите в размер на около 8 милиарда евро послужиха както за укрепване на стационарния ни бизнес, така и за насърчаване на нашите стратегически проекти и цифрови бизнес сегменти. Те включват разширяването на Schwarz Produktion.

Дейностите бяха насочени основно към защита на веригите за доставки, както и към разширяване и модернизиране на магазините. Освен това инвестициите в цифрова инфраструктура и ИТ сигурност доразвиха ключовите двигатели на иновациите.

Schwarz Group е семейна мултинационална група за търговия на дребно, която управлява магазини за хранителни стоки под марките Lidl и Kaufland. Това е най-големият европейски търговец на дребно[1] и четвъртият най-голям търговец на дребно в света по приходи.[2] Магазините на Schwarz Group продават предимно частни търговски марки, а групата Schwarz също управлява свои собствени производствени съоръжения за печива, безалкохолни напитки и сладолед.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Отказали се от маржовете си ама в Германия, не тука!
0
 
 
За 2019 - печалба над 100 милиона за двете вериги... Поне така пише, някой по-запознат предполагам, че може да каже дали е вярно или не.
0
 
 
купувайте пак от тях.Тия са като Лукойл.20 години работят все на загуба в България,ама не се махат.Докато има балъци да им купуват стоките.Цените са малко поносими само на това,което е в промоция но то е пред разваляне.Ако купш нещо и веднага го сготвиш само така става.Забравиш ли го за 2 дни в хладилника-айдее отиде пак на уличните кучета.
+1
 
 
Кой ви вярва на глупостите,не знам!?Цените на Кауфланд са 20% по- високи от кварталните магазини!
+1
 
 
150млрд приходи направо живи да ги оплачеш.
+1
 
 
Цените са най скъпи от всички магазини,така че много поздрави.
+1
 
 
Всичко на промоция в Кауфланд е пред разваляне или рязвалено.
+1
 
 
Защо си мислите, че някой ви вярва?
+1
 
 
Защо в Германия цените са по ниски от тук ????
на 01.06.2023 г.
+2
 
 
Интересно как кварталните магазинчета продават зеленчук от български борси по-евтино от "промоциите" на тези световни вериги. Дори олиото и хляба са по-евтини от невероятните "промоции" на веригите.
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Мигрантски натиск към България
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Катастрофи в София
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията