ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Какви са правата ни при забавени и отменени полети? | ||||||
| ||||||
Понякога по празниците полетите са проблемни, затова потребителите трябва да бъдат запознати с правата си като пътници. В Европейски потребителски център България периодично постъпват жалби заради проблеми с полети. За съжаление очакват да се увеличи броят им след празниците. От Центъра припомнят правата ни. "По отношение на компенсацията – тя зависи от причината на закъснението и от това колко е закъснял полета. Когато чакаме повече от 2 часа е наложително да ни информират колко ще чакаме и да ни предоставят храна и напитки. Ако пристигнем в крайната точка с повече 3 часа закъснение, може да получим компенсация, ако това закъснение не е по форсмажорни обстоятелства, през зимата това са силен снеговалеж или други проблеми с времето. Тогава авиокомпанията не е задължена да ни плати подобна компенсация, но в противен случай можем да си я поискаме. Ако пътуваме до 150 км тази компенсация е в размер на 250 евро“, обясни пред БНТ директорът на Европейски потребителски център България Соня Спасова. Соня Спасова подчерта, че е важно потребителя да си поиска компенсацията и поясни, че това не е трудно, но изисква малко време. Специалистът съветват още преди да тръгнем към летището да проверим статуса на полета ни и електронната ни поща, както и валидността на документите ни. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета