ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Как да позиционираме бизнеса си в социалните мрежи? | ||||||
| ||||||
Дигиталното съдържание може да бъде текст, изображения, видео или аудио. Това, което обединява тези формати, са целите им – да вдъхновява, да забавлява или да информира, посочи той. "Най-успешните инфлуенсъри, подкасти, радио или телевизионни предавания изпълняват поне една от тези три цели или всички от тях“, отбеляза Маринов. Използване на съдържание с цел маркетинг е създаването на съдържание и разпространението му, като то трябва да съдържа ценна, релевантна информация, да се публикува редовно и да бъде в интерес на хората, които са потенциални клиенти на даден бизнес. "Контент маркетингът е фокусиран върху това да бъдем полезни на потенциалните си клиенти, не да им продаваме. Трябва да бъде релевантно, ценно, помагащо на хората, информативно, ако може и да забавлява, а ако може и да вдъхновява – 10 от 10. Това създава доверие и това има много различна стойност от нещо по-ограничено, създава авторитет и хората започват да ти вярват на друго ниво. Създава и лоялност. Когато ние сме им полезни, те ще имат интерес, ще ни се доверят и ще ни потърсят сами“, обясни експертът по дигитален маркетинг. Той подчерта, че целта на създаването на съдържание с цел маркетинг е да помага на хората и че това изисква постоянство. "Когато мислиш какво съдържание да създаваш, трябва да го обмислиш толкова добре, че да бъде достатъчно лесно, за да можеш да го правиш редовно, а не да достигнеш до бърнаут на втората седмица“, подчерта Маринов. Той посочи кои са често срещаните грешки при контент маркетинга. "На първо място е опитът за директна продажба. Сред най-големите грешки са това, че хората не мислят къде е тяхната публика и как да достигнат до тази публика и че гледат много конкурентите си. Много по-интелигентно е да направиш това, което конкурентът ти не прави, за да изпъкнеш и да хванеш друг спектър от публиката и тя да си бъде за теб, защото твоят конкурент вече не ти е конкурент. Друга грешка е залагането на бройката, а не на качеството“, поясни Маринов. Много важно е човекът, който създава съдържание, и неговите потенциални клиенти да бъдат в една и съща онлайн среда, подчерта той. "Ако нашият бизнес е фокусиран върху нещо специфично, нещо много визуално, не е добре да се фокусираме върху текст. Ако е фокусиран върху нещо концептуално, там вече става с изображения, с текст, с видео, с аудио. Важно е също така какви са навиците на потребителите. Например, ако имаш фирма, която е дистрибутор или предлагаш своите продукти или услуги на други бизнеси, кой човек от този бизнес те интересува. Може да е дистрибуторът. Какво правят дистрибуторите? Пътуват много с автомобил. Какво правят, докато пътуват? Могат ли да четат – не могат, могат ли да гледат видео – не могат, но могат да слушат аудио, подкаст. Това е смисленото на стратегията – да измислиш как по лесен начин да предоставиш полезно съдържание на ценните за теб хора“, даде пример експертът. Създаването на YouTube съдържание е предпочитано от него самия, тъй като то съдържа в себе си аудио, видео, в което потребителите могат да видят изражението и езика на тялото, и е по-интересно като тип съдържание. "Вторият аргумент мисля, че е в пъти по-ценен и той е, че ако създадеш видео за YouTube, ти имаш видео, изображение, аудио и описанието на това видео. Правиш едно нещо, но след това можеш да го рециклираш по много начини и да създадеш съдържание на всички социални мрежи на бизнеса ти с едно главно нещо – YouTube видео“, поясни експертът. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета