ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Качествени въздушни линейки ли избра България? | ||||||
| ||||||
Пилотите и медиците са готови, има и лицензирани площадки. Изникнаха много въпроси около това какви точно хеликоптери сме си купили? Това провери кореспондентът на бТВ в Италия Вера Найденова. На 30 км от Милано е производствената база на "Леонардо", мястото от което пристигат медицинските хеликоптери на България. Ще разгледаме моделите, които страната ни очаква. "Леонардо" е един от производителите на световния пазар в областта на отбраната и сигурността, а днес ще се срещнем със Стефано Виланти, главен вицепрезидент и търговски директор на дивизията, отговаряща за хеликоптерите. "България избра моделът 109 във вариант трекер - с плъзгач, който гарантира по-висока ефикасност при операциите като цяло и по-специално в планински условия. Лек двумоторен хеликоптер, който гарантира сигурност и ефективност дори и в града. Оборудването е изцяло съобразено с функцията им за оказване на първа помощ на пострадали хора във всякакви ситуации. Един от доказаните във времето хеликоптери, който е изпълнявал успешни спасителни операции в планините по целия свят - от Алпите до Фуджи в Япония“, посочи Виланти. Друг важен фактор за една успешна мисия е ефективността на хеликоптера - скоростта, с която се придвижва с медицинския екипаж на борда до мястото на произшествието и времето, което е необходимо за стабилизиране на пациента. "109 е един от най-бързите хеликоптери, които се произвеждат. Може да преодолява трудности, препятствия, трафик, така че гарантира най-краткото време между оперативния център и пациента, а в кабината е оборудван с всички инструменти за спасяване на пациента на мястото, където е пострадал. Позволява на лекарите и екипа да извършват всичко необходимо, за да спасят пациента. Скоростта на реакция, бързината е най-важното в критични ситуации и в този смисъл модел 109 е доказан еталон в сектора“, посочи още вицепрезидентът на компанията. Хеликоптерът не е достатъчен, за да гарантира успеха на една спасителна мисия. В една сложна реалност, в която медицинските, авиационните и техническите спасителни компоненти си взаимодействат, човешкият фактор е основен. Затова пилотите преминават комбинация от традиционно обучение. Имат обучение на симулатор, което им позволява да се справят с всичко извънредни ситуации. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
След като влак дерайлира край София: Възстановено ли е движението?
08:32 / 24.11.2024
Слънчева неделя с температури до 10 градуса
08:29 / 24.11.2024
Натали Трифонова отново се носи на крилете на любовта
14:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета