ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Гвоздейков за въздушните линейки: В договора нямаше записана цена на летателен час | ||||||
| ||||||
Всеки вертолет прогнозно може да направи по 250 часа годишно, прогнозира Гвоздейков и уточни, че става дума за 18 млн. лева, но не знае къде е записано цената на летателен час. "Около 1 млн. на месец струва тази услуга. Длъжни сме всеки месец да заплащаме тази цена", каза министърът на транспорта. По думите му – "лети не лети, плащаш 1 млн. и сме длъжни всеки месец след подписване на договора да заплащаме тази цена". Гвоздейков обясни, че в техническата спецификация и в договора, подписан от служебния кабинет, нямало изискване да бъдат обучавани пилоти и медици. Той отрече думите на своя предшественик, че постигнатата цена за летателен час е най-ниската и че било заложено безплатно обучение на пилоти и на медицински екипи "Самото изказване на Христо Алексиев бе ходене по много тънък лед. Зад изказването стоеше провала на екипа, който работи по въпроса. Това е процедура за възлагане на услуга, която цели доставката на 2 хеликоптера, с технически състав и това е. Държавата да осигури хангарите, оперативните бази. Едната база е заложена на летище София, другата – до военновъздушното училище в Долна Митрополия", каза Гвоздейков. Той се позова на договора, където не е записано обучение на медици и на пилоти. "В тези 24 точки като ангажимент на изпълнителя, няма ангажимент да обучава пилоти, нито медицински персонал", каза Гвоздейков. Относно "сглобката" на управляващата коалиция, той обясни, че целите Шенген, Еврозоната и законодателните промени, свързани с Плана за възстановяване и устойчивост обединяват правителството. "Българският народ реши, че двете политически коалиции, които бяха на първо и на второ място, трябва да бъдат представени по този начин. Държим се като отбор, който трябва да изпълни тези задачи, представени пред нас", каза транспортния министър. За посещението на украинския президент Володимир Зеленски, Гвоздейков обясни, че той е използвал държавния операционен оператор – Авиоотряд 28, от съображение за сигурност. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета