ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Германците откриха спа курортите на България | ||||||
| ||||||
Основни теми на изложението бяха велосипедните и планински маршрути, пътуванията по интереси, голф-туризма, круизните пътешествия, спа и уелнес почивките. На панаира по традиция има и изложение на каравани и оборудване за тях, мотори, голф екипи и оборудване, велосипеди и други средства за предвижване и спорт. За официални домакини тази година бяха избрани Италия и Австралия. Всички големи туроператори са включили в каталозите си предложения от България. Най-голям интерес предизвикаха възможностите за спа и уелнес пътувания. Новия каталог „Уелнес и спа в България", издаден от третия по сила германски туроператор ITS, беше разграбен буквално за секунди, разказа г-н Димитров, представителн на Съюза на инвеститорите в туризма. Ден преди закриването на панаира от централата на ITS в Кьолн обявиха ръст от 12 на сто при записванията за България в техните програми. Това се случва за първи път от 2002 година насам. Според г-н Димитров България има огромен неизползван резерв в тези видове туризъм. От години не се предлагат и възможности за къмпингуване в България, а около 24 на сто от посетителите в Щутгарт търсят точно този продукт. Тук не става дума за туристи с раници и палатки, а за представители на средната класа с автокаравани и ремаркета, готови да заплатят по 40-60 евро на ден в Испания, Италия и Австрия. Подобен род публика предпочита природа и чист въздух, свежи плодове и разбира се, прилични санитарни възли. В момента България не предлага такъв продукт на изложенията и губи част от близо 3.5 милиарда евро, които къмпингарите харчат всяка година в чужбина. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (581) | 53% | |
Не (401) | 37% | |
Не мога да преценя (111) | 10% |