ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Фалшиви отзиви днес – проблемни решения утре | ||||||
| ||||||
Има изкуствен интелект за генериране на фалшиви рецензии на базата на съществуващи в мрежата мнения на клиенти за услуги на водещи световни електронни магазини и платформи! Има и софтуерни инструменти за наблюдение и откриване на неистинни ревюта от компаниите, за да управляват онлайн репутацията си! Да знаем кой създава нереалните мнения онлайн и да не разчитаме само на коректността на дружествата, може да ни помогне да се ориентираме по-добре доколко рискуваме, ако купим от даден търговец или продукт. Това е и една от целите на информационната кампания на онлайн платформата "Ние, потребителите“ - "Фалшиви отзиви днес – проблемни решения утре!“. Проучвания сочат, че: - 70% от потребителите се влияят от това какви рецензии са оставили други клиенти - хората четат средно по 6 отзива за продукт преди да направят или не поръчка онлайн - 80% от потребителите възприемат продуктовите отзиви като лична препоръка. Вижте най-честите източници на измамни коментари за търговци и продукти в Интернет: - специализирани в тази сфера дружества в резултат на възлагане - самите оператори, които извършват търговска дейност и предлагат/произвеждат определени продукти - приятели, семейство и служители, тясно свързани с компанията или марката - бивши служители - клиенти с цел възстановяване на сума за покупка, получаване на отстъпка или друг бонус. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета