ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Експерт обяви кои са най-лошите покупки | ||||||
| ||||||
Такъв съвет отправи Богомил Николов от Асоциация “Активни потребители" по NOVA. “Този “Черен петък" като че ли се разрасна във времето. От 2-3 седмици, поне, валят промоции. Смятам, че те ще продължат чак до Коледа. Хората вече го знаят", коментира Николов по-малкият от очакваното наплив в търговските центрове този в последния петък на ноември. Той цитира британско проучване, при което цените на 150 продукта са наблюдавани 6 месеца преди и 6 месеца след “Черния петък". “Това, което са установили е, че 6 месеца след това, 98% от цените са същите или по-ниски на “Черния петък", каза Николов. “Хората вече разбират, че намаленията няма да избягат", допълни той. Информираният потребител е този, който знае какво иска, има изготвен списък с желани покупки, подготвил се е и наблюдавал цените преди това, каза още експертът. “Такъв потребител трудно би се подвел по надписите на “Черния петък", каза той. По думите му реалните намаления са 10-20%. “Импулсивните покупки са най-лошите. Хората купуват страшно много стоки, които не са им нужни. Но те са ги купили заради големия процент намаление", заключи Николов. Той съветва потребителите, които все още не са закупили коледните си подаръци, да не правят това в средата на месец декември, защото е възможно те да пристигнат след празниците. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета