ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Експерт: Въвеждането на режим за уличното осветление създава риск за катастрофи | ||||||
| ||||||
От асоциацията се надяват тази мярка с цел икономии да не е дълготрайна, защото поражда друг проблем. Най-уязвими са по-възрастните хора от това, че заради високите сметки за ток някои от общините загасиха уличното осветление. Тези хора не винаги са добре видими от шофьорите, каза Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи, тъй като те са облечени в по-тъмни дрехи и обикновено не носят светлоотразителни елементи: "По отношение на пътната безопасност това категорично ще доведе до негативи, особено в зимния период, особено по централните улици, където има оживен трафик или пък минават транзитни първокласни пътища, това ще доведе до опасност за пешеходците, защото те няма да бъдат видими в тези рискови места, допълнително липсата на осветление най-вероятно ще увеличи този проблем и ще имаме жертви сред пешеходците". От гледна точка на безопасността на пътя, каза още Владимир Тодоров, е добре без осветление да остават по-крайните квартали на населените места, където трафикът на движение не е толкова голям: "Колкото по-осветени са пътищата, толкова по-безопасни са. В населените места разрешено са 50 (км/ч), моят съвет е да карат в тъмната част на деня с не повече от 30-40 километра, да имат изправни фарове и да бъдат много внимателни, преминавайки през населени места". |
Още по темата: | общо новини по темата: 39 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/7 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Шофьор на тролейбус в София е със счупена ръка след бой с велосипедист
07:56 / 26.11.2024
Хора в неравностойно положение за метростанция "Бели Дунав": Пощадете ни
10:03 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета