ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
ЕVN въвежда нови услуги за клиентите си | ||||||
| ||||||
По думите му разделянето на бизнеса от битовите клиенти се извършва през последните осем месеца, за което време в Клиентски център - Север са били обслужени 5400 представители на бизнеса. По думите на Петър Костадинов, ръководител отдел "Комуникации, бизнесмените вече могат ефективно да планират времето си, като ангажират определен час за посещение в центъра. Предстои дружеството да пусне онлайн клиентски портал за искания за присъединяване към електромрежата, което трайно ще облекчи клиентите, каза Братоев и уточни, че това е сред най-търсените услуги, предлагани от "Електроразпределение" Юг. Целта е клиентите да не идват до офисите на EVN, а да подадат необходимите документи онлайн, а след това да имат възможност да проследят хода на движението им в институциите, обясни Братоев. Порталът ще предлага онлайн обслужване и за смяна на електромер или на титуляр на партида. Очаква се системата да е готова до август и да заработи през септември. Братоев съобщи още, че за 17-те години, откакто EVN е в България, са направени около два милиарда лева инвестиции в инфраструктура и услуги. Това включва изграждане на 23 хил. км нова и обновена мрежа, монтирани са 1 100 000 дистанционни електромера. За същия период с 40 на сто са намалели авариите и до седем процента - технологичните разходи. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 18.07.2022 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета