![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
ЕРМ Запад: Изплатени са всички постъпили до момента основателни искания за компенсации | ||||||
| ||||||
Изплатени са всички постъпили до момента основателни искания за компенсации за липса на електрозахранване, по които е посочена банкова сметка. Процесът по обработване и изплащане на постъпилите искания продължава. Клиентите, които са останали без електрозахранване поради влошената метеорологична обстановка в края на 2024 г., следва да подадат в дружеството искане за изплащане на парична компенсация. Исканията може да се подават на и-мейл klienti@ermzapad.bg, в търговски център на компанията и през уебсайта на адрес: https://info.ermzapad.bg/webint/vok/contact-us.php. Заявленията следва да бъдат подадени от регистрирания за обекта клиент или негов пълномощник и да съдържат следната информация: - Клиентски номер или точка на измерване, или абонатен номер - Периода, в който обектът е бил без електрозахранване - IBAN, три имена и ЕГН на титуляря на банковата сметка. В случай че клиентът желае сумата да бъде преведена по друга банкова сметка, трябва да бъдат посочени IBAN, трите имена и ЕГН на лицето, на което да бъде изплатена компенсацията. В случаите, когато данните в клиентската система на дружеството не са актуализирани и лицето не е регистрирано като клиент, е необходимо да се направи пререгистрация по един от следните начини: - Лично, в един от 30-те търговски центъра на ЕРМ Запад · Онлайн, с КЕП (квалифициран електронен подпис), на адрес: https://e-service.electrohold.bg/ За да бъде уважено искането за компенсация, електрозахранването на имота не трябва да е прекъснато поради неплатени задължения или неправомерно ползване на електрическа енергия. |
Още по темата: | общо новини по темата: 831 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/139 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg