ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Директор: Учителите се опасяват, че ако показват разбиране, могат да бъдат обвинени в пропагандиране на ЛГБТИ поведението | ||||||
| ||||||
Александров каза, че в Закона има много неясноти, като например каква е границата между "информация“ и "пропаганда“. "Какво правим с деца, които по външен вид и поведение издават признаци на нетрадиционна сексуална ориентация? Какво правим, ако съучениците им се държат агресивно с тях“, запита той. Александров каза, че ако учениците задават въпроси, свързани с ЛГБТИ темата, учителите ще трябва да отговарят с "без коментар“. Той е на мнение, че българските учители са консервативни и тревогите за пропаганда в училищата са много преувеличени. Александров също така смята, че българските деца са толерантни. Донкина каза, че когато държавата взима такива решения, трябва да се обръща към специалистите по психично развитие, тъй като сексуалната идентичност е много важна част от изграждането на личността. "Има разлика между това да партнираш на някого да разбере кой е и това да налагаш идея за патология. Изборът на партньор е нещо много сложно вплетено в развитието на човека“, каза още психологът. Александров посочи, че учителите се опасяват, че ако показват съпричастност и разбиране, могат да бъдат обвинени в подстрекаване и пропагандиране на ЛГБТИ поведение. |
Още по темата: | общо новини по темата: 773 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/129 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (109) | 10% |