ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Девет загинали във влака
Автор: Екип на Sofia24.bg 21:35 / 04.03.2008Коментари (0)711
© SofiaDnes.com
Жертвите на пожара във влака София - Кардам са девет. Идентифицирани са и телата на последните три жени, които бяха обявени за изчезнали след трагедията - Галина Иванова, Елена Халачева и Антоанета Тодорова. На 2 март бяха разпознати телата на: 19-годишната Валерия Желева от Добрич, проф. Рашо Рашев, директор на Националния археологически институт, 25-годишният Даниел Вичев от Добрич, Мая Машева, Стоян Ковачев, Калчо Стефанов.
Влакът София - Кардам се запали около 23,40 ч през нощта на 28 февруари край Червен бряг, област Плевен.




Агенция "Фокус"
Девет са жертвите на пожара във влака София - Кардам
Идентифицирани са и телата на последните три жени, които бяха обявени за изчезнали след трагедията - това са Галина Иванова, Елена Халачева и Антоанета Тодорова. Така жертвите на пожара във влака София - Кардам са общо девет. Това съобщи за Агенция "Фокус" доц. д-р Петко Лисаев от Съдебна медицина - Плевен.
„Смятаме, че сме направили всичко, каквото можем. Можем да посочим коя коя е. Оттук нататък остава близките да приемат телата", каза доц. д-р Лисаев.
На 2 март бяха разпознати телата на: 19-годишната Валерия Желева от Добрич, проф. Рашо Рашев, директор на Националния археологически институт, 25-годишният Даниел Вичев от Добрич, Мая Машева, Стоян Ковачев, Калчо Стефанов.
Влакът София - Кардам се запали около 23,40 ч през нощта на 28 февруари край Червен бряг, област Плевен.


Агенция "Фокус"
5 март да бъде обявен за ден на национален траур, ще разглежда правителството
Министър-председателят Сергей Станишев свиква извънредно правителствено заседание в 16.00 часа. Това съобщиха от правителствената информационна служба. То е по депозираното тази сутрин в Министерския съвет предложение на министъра на транспорта Петър Мутафчиев 5 март да бъде обявен за ден на национален траур за загиналите при пожара във влака София-Кардам на 28 февруари 2008 г.


Агенция "Фокус"
Бойко Борисов: За пръв път виждам заря и панихида заедно
В много градове вчера отмениха празненствата по случай Националния празник. За тях не се говори нищо. Това каза кметът на София Бойко Борисов пред журналисти, предаде репортер на Агенция "Фокус". "Добрич, Шумен, те заиграват ли се със страховете на хората?", посочи Бойко Борисов. Той заяви категорично, че е имало само една негова заповед за отмяна на тържествата в София, която е била издадена вчера сутринта. Заповедта не е засягала събитията, организирани от Министерски съвет. "Аз познавам закона. Ние сме забранили тържествата. Това е факт. Оттам нататък всичко тежи на тяхната съвест. Ако имаше Министерски съвет, аз съм сигурен, че той щеше да обяви траур още онзи ден. Нямаше да чака да минат банкетите и днес да лицемерничат с траур. Какво е по-различното между вчера и днес?", заяви Борисов. На въпрос дали "Атака" вчера са нарушили заповедта му, Борисов заяви, че "Атака" не е правила вчера тържество. Освен това отмяната на митинга на "Атака" е щяла да създаде проблем на хората, които са пътували за него от страната. "Техният митинг бе насочен изцяло срещу тези, които са създали проблеми. Не намирам нито една дума от този митинг, за която да ги санкционирам", посочи Борисов.
"С моята заповед не съм искал да уязвя по никакъв начин президента", допълни Борисов и посочи, че в столицата действително са отменени някои тържества в столицата, като кросове и концерти. По повод зарята вчера Борисов коментира: "За пръв път виждам заря и панихида заедно".
Кметът на София Бойко Борисов откри в 11.00 часа новата сграда на ОДЗ 5 в кв. "Подуяне" .
Надежда БОЧЕВА


Агенция "Фокус"
Ивелин Николов: Стига с тоя Бойко Борисов
Стига с тоя Бойко Борисов! Не можем да отменим отдаването на почит на стотици хиляди загинали за свободата на България. Ако е толкова куражлия, да отиде на Шипка и да спре хората, които се покланят всяка година там. Това каза пред Агенция "Фокус" Ивелин Николов, секретар на Изпълнителното бюро на Висшия съвет на БСП по повод вчерашната заповед на кмета на София, с която трябваше да бъдат отменени проявите за 3 март.



Агенция "Фокус"
Иван Иванов, бивш ръководител на спецзвено за борба с тероризма и бивш висш служител на МВР: Следствието за пожара във влака не тръгна в правилна насока
Следствието за пожара във влака София - Кардам не тръгна в правилна насока, каза в интервю за Агенция "Фокус" Иван Иванов, бивш ръководител на спецзвено за борба с тероризма и бивш висш служител на МВР.
Според него при такава ситуация - опожарени вагони и човешки жертви, най-напред трябва да се отцепи районът около тях, да влязат първо антитерористите, за да направят оглед. "Те знаят какво да търсят и да намерят, ако има външна намеса. След тях влизат следовите кучета да душат. И чак тогава влизат следователите. А тук влязоха първо следователите, а ние знаем колко са подготвени те и какво могат да направят - отъпкват всичко", каза Иванов.
Той бе категоричен, че при огледа на обгорелите вагони са унищожени следи. "Също както стана в хотел "Амбасадор" преди години, защото влязоха всички и изнесоха и унищожиха най-добрите веществени доказателства. Следователите не са хората, които могат да установят каква е причината за такова нещо, ако не им се подскаже, ако с тях няма специалисти по антитероризъм, обучени кучета да душат. Винаги в такава ситуация, дори да има взрив, следователят не влиза. Влизат най-напред антибомбаджиите", заяви специалистът.
Решението за това кой да влезе е в правомощията на Областната дирекция в Плевен. "Трябвало е да запазят местопроизшествието. Разбира се, могат да се пуснат санитари, ако се види, че има живи хора. Но ако се види, че няма живи, няма смисъл. Дори когато има избухнал взрив с жертви, санитарите се пускат по една пътечка да изнесат ранените, за да не унищожат следите, а мъртвите остават на място. Не е хубаво така да се говори, но това е истината", поясни Иванов.
"Убеден съм, че е направено от незнание. Но министър Румен Петков правилно каза, че няма външна намеса, защото тя не може да се докаже вече", категоричен бе Иван Иванов.



Агенция "Фокус"
Иван Иванов, бивш ръководител на спецзвено за борба с тероризма и бивш висш служител на МВР: Причината за пожара във влака е външна
Причината за пожара във влака София - Кардам е външна. Повечето материали във вагоните са талашитени плоскости, дунапрен, стиропор, изкуствена кожа, дървения, проводници, опаковани с пластмаса. Всички неща във вагона са много силно горящи, вдигат висока температура, но не могат така бързо да се разгорят, ако не им е помогнато. Това каза в интервю за Агенция "Фокус" Иван Иванов, бивш ръководител на спецзвено за борба с тероризма и бивш висш служител на МВР. Според него от пердета или незагасена цигара огънят не може да се разгори така. "Или от лампа - това е "студена светлина", това са инертни газове, които не горят, те само светят", категоричен бе специалистът. По думите му за възникване на огъня могат да послужат материали като напалм или химикали - химикалите да са поставени в бомба и те могат да се запалят и да горят.
Според него този инцидент няма аналог досега в България.
Иванов не очаква и някой да поеме отговорност. "В България не се поемат отговорности. Няма случай да е заложена бомба и да се обадят по телефона, за да избягат хората, както става в чужбина. В Италия беше взривен полицейски участък. 15 минути преди да гръмне бомбата, се бяха обадили и полицаите бяха избягали. Тук това не се случва", обясни Иванов. Той напомни, че и разкритите извършители на атентата край гара Буново, когато бе поставен взрив във вагон за майки и деца, не са афиширали принадлежността си към определена организация, докато не били разкрити.




Агенция "Фокус"
Възможно е лесно запалими предмети да са причина за разрастване на пожара във влака, според очевидец
Никой не е предупредил пътниците във влака София-Кардам за пожара, който е възникнал в един от кушет-вагоните. Това разказа пред Агенция "Фокус" Влайка Денчева, която е пътувала в купе номер 5 в изгорелия вагон. Тя обясни, че в нощта срещу 29 февруари не е могла да заспи заради мъжка компания в съседното купе, която вдигала много шум. Около 23.00 часа жената решила да отиде до тоалетна и след това да направи забележка на младежите, които пиели бира в съседното купе. В този момент обаче самите те коментирали, че вече ще си лягат, но преди това ще отидат до тоалетна. По тази причина Влайка Денчева решила да поизчака малко и спокойно си облякла дрехите, тъй като билa по тениска. До този момент, освен шума от съседното купе, всичко останало било спокойно, не е имало хора в коридора, нито са се чували някакви викове. Излизайки от своето купе, жената установява, че съседно купе - номер 6, гори. Тя се върнала веднага до своето купе, за да каже, че има пожар. "Единственото, което чух от шеста кабина, бе мъжки глас, който казваше, че горят пердетата. Аз не знам как този човек седеше в кабината, след като пламъците излизаха дори изпод вратата", разказа още Влайка Денчева.
Тя веднага е уведомила жените от своята кабина за възникналия пожар. Две момичета веднага скочили от горните легла и казали да се затвори вратата на кабината, за да не влиза дим. "Аз затворих вратата, но друго момиче изкрещя да отворим, за да не стане така, че да блокира вратата след това. В момента, когато отворих вратата, от шеста кабина се разнесе гъст черен дим, който ме изтласка. В този момент и лампите изгаснаха. Моята първа реакция бе да бягам. В коридора нямаше абсолютно никой. Когато слязохме на гарата, разбрах, че от нашето купе сме се спасили само три жени", каза още Влайка Денчева.
Тя обясни, че не е имало никакви проблеми при слизането, защото когато тя тръгнала да бяга от купето, вратите на влака вече били отворени. "Аз лично скочих от вратата, която беше откъм коридора. След мен още трима-четирима души скочиха от тази врата. 90% от хората обаче излязоха от прозорците. Беше невъзможно да се минава по коридора заради самия дим, а и пламъците направо си ни гонеха", каза още пътничката в злополучния влак. Тя дори обясни, че при първоначалната си реакция да бяга, забравила съпруга си, който пътувал в съседното купе, в което била и шумната компания. Съпругът на Денчева също бил буден, дори чул някой да вика "Пожар", но самата тя обясни, че не е чула никой. "Доколкото ми е известно от шеста кабина всички хора са се спасили и ми е много интересно как няколко души излизат по време на пожар и никой не предупреждава останалите. Ние сме в съседство, поне нас да бяха предупредили", коментира жената. Тя допълни, че прозорецът пето купе не е отварял и това може би е една от причините, поради която две от момичетата в купета са загинали. По думите на жената, те са били около 20-годишни, на възрастта на нейната дъщеря. Влайка Денчева установила, че прозорецът не се отваря още при качването си във влака, когато искала да проветри, но не успяла да отвори прозорецът. "Беше невъзможно шест души да излезем от купето за по-малко от една минута", каза още Денчева.
Тя допълни, че веднага след слизането им от влака, хората са били преброени, взети са им били всички данни и им било казано, че ще бъдат повикани за показания. Такива обаче Влайка Денчева и нейният съпруг още не са дали.
Жената разказа още, че при слизането си от влака видяла възрастна жена, която носела чанти. "Попитах я - какви са тези чанти, за какво са ти. Тя отговори, че има магазин и това е нейната стока", обясни Влайка Денчева. Тя още не може да си обясни причината, поради която толкова бързо се е разразил пожарът. "Възможно е в чантите на жената, която беше от 6-то купе, в което пламна огънят, да е имало лесно запалими неща", посочи Влайка Денчева.
Мария СТАЛЯНОВА


Агенция "Фокус"
ДСБ са учудени, че Петър Мутафчиев и Олег Петков още не са подали оставки
Доблестното политическо поведение изисква министърът на транспорта Петър Мутафчиев и директорът на БДЖ Олег Петков да депозират своите оставки във връзка с трагичния инцидент във влака София - Кардам. При него загинаха девет души. Това каза депутатът от Демократи за силна България (ДСБ) Асен Агов на пресконференция, предаде репортер на Агенция "Фокус".
От ДСБ са „дълбоко учудени" от това, че към този момент няма депозирани оставки. „Готовност да се подаде оставка означава тя просто да стои на бюрото на министър-председателя", коментира Асен Агов.
По повод идеята за временна анкетна комисия по случая, от партията на Иван Костов са готови да подкрепят създаването на такава комисия, но преди това трябва да приключи следствието около инцидента.
От ДСБ изразяват възмущение, че вече пети ден не са съобщени причините за трагичния инцидент, както и това, че управляващите дълго време не влагат никакви пари в сигурността на жп транспорта.
ДСБ изразяват и съболезнования на семействата на всички загинали при пожара във влака.
Мария СТАЛЯНОВА

Агенция "Фокус"
Светослав Спасов ще иска анкетна парламентарна комисия за пожара във влака София - Кардам
Депутатът от Парламентарната група на Българска нова демокрация Светослав Спасов ще инициира създаването на анкетна комисия, която да разследва причините за възникналия пожар във влака по линията София - Кардам. Не може вече четвърти ден да няма яснота за причината за пожара, каза той в интервю за Агенция "Фокус". По думите му - освен реалните причини за пожара, анкетната комисия трябва да установи и дали правилата за безопасност на БДЖ са на практика причината за смъртта и трагедията във влака. "Причината за пожара е една, но се оказва, че телата на загиналите са се намирали пред заключените врати. Ако такива средновековни методи за безопасност действат в една европейска държава като България, наистина е немислимо да се отпускат милиони левове за ремонти на гари и какво ли не, а да не могат да се отделят минимални средства за безопасност на пътниците", каза Спасов.
Според него може да се окаже така, че причината за смъртта на осемте загинали да е абсолютно по вина на БДЖ. и 20 хил. лева няма да компенсират близките на жертвите.
Според Спасов неговите колеги ще го подкрепят и той ще успее да събере 48 подписа за създаването на комисията. Депутатът вече е разговарял с няколко народни представители от различни парламентарни групи. "Надявам се, че в рамките на следващите дни ще мога да събера подписка от 48 депутати и след това мнозинството ще подкрепи създаването на комисията", каза той.
"Аз съм депутат, избран от Шумен, а във влака са загинаха двама души от Шумен, единият от които лично познавах. Чувствам се отговорен и задължен да създам анкетна комисия. Съпричастен съм към трагедията и лично я преживявам, защото проф. Рашо Рашев беше мой голям приятел. Миналата седмица дори обядвахме заедно и обсъждахме много неща. Проф. Рашо Рашев беше мой преподавател по Средновековна история, след това сме били големи приятели и сме работили заедно по разкопки", посочи още Спасов.
Галина ДИМОВА


Агенция "Фокус"
Светослав Спасов: Всеки трябва да си поеме отговорността заради трагедията във влака София - Кардам
Парламентарната анкетна комисия за влака София - Кардам трябва да се занимава с реалната причина за пожара. Но комисията трябва да установи също така дали правилата за безопасност на БДЖ са причината за трагедията във влака София - Кардам. Това каза в интервю за Агенция „Фокус" депутатът от БНД Светослав Спасов, който ще организира подписка за създаването на анкетна парламентарна комисия заради трагедията във влака София - Кардам.
„Според мен смъртта на хората е абсолютно по вина на БДЖ и не могат да се оправдават, че с 20 хил. лева ще компенсират семействата за жертвите. Напротив, трябва да се водят дела за милиони", посочи депутатът.
„Защо в тези вагони е нямало звукова сигнализация - тези хора са в спални вагони? Това е нещо абсолютно задължително и необходимо за безопасността на пътниците. Как може да няма звукова сигнализация при пожар?", попита още той.
Според него не може в масовия градски и междуградски транспорт да се изисква чукче за разбиване на стъклата на прозорците, а такива да няма във влаковете. „Не може да няма елементарна противопожарна система и да се надяваме на някакви пожарогасители, които са от 30-40 години и едва ли са били сменяни", допълни още Спасов.
По думите му БДЖ е монополист и прави каквото си иска. „От БДЖ са решили, че тези вагони и влакове могат да ги използват до последния момент и виждаме до какви трагедии се стига. Този, който е приемал правилата за безопасност на БДЖ от най-ниското до най-високото ниво, трябва да си поеме отговорността", смята Спасов. „Не може в автобусите и самолетите да има светещи лентички, които да показват пътя към изхода, а във влаковете да липсват. Не може да има пожарогасители, а пътниците да не ги виждат. Аз съм убеден, че цялата модернизация на безопасността в БДЖ едва ли струва няколко милиона", допълни още депутатът.
Галина ДИМОВА



БНТ
Георги Петърнейчев: Изводи за трагедията София - Кардам може да се правят след произнасянето на разследващите органи
След трагедията с влака, пътуващ по линията София - Кардам, вероятно ще се направи сериозен анализ за промяна на нормативната уредба, заяви в интервю за предаването "Денят започва" на БНТ Георги Петърнейчев, зам.-министър на транспорта.
Трагедията е изключително голяма, изтъкна той и изказа своите съболезнования на близките и роднините на загиналите.
По повод появилите се информации, че пет от телата на загиналите са открити пред заключени врати, Петърнейчев посочи, че на всеки три месеца се правят инструктажи и се изпитва целият технически персонал, който обслужва вагоните, от агенция към Министерство на транспорта, съвместно с пожарната.
Учебна тренировка се прави на всеки четири години и всеки един от персонала минава през нея, каза още той.
Имаме четири хипотези, които се разследват. Едва когато се произнесат разследващите органи, тогава може да се правят изводи, добави зам.-министърът.


БНР
Николай Василев: В железниците липсват инвестиции не от последните пет години, а през последните 30 години
Транспортът е високо рисков сектор по цял свят и всеки се надява такова нещо да не се случи, когато той е в ресора му. Това каза в предаването "Преди всички" на БНР Николай Василев, министър на държавната администрация и административната реформа и бивш министър на транспорта и съобщенията. Той посочи, че нито за миг не би упрекнал нито Министерството на транспорта, нито БДЖ, защото самото състояние на железниците е много лошо. В сектора на железниците липсват значителни инвестиции не от последните две, три или пет години, а през последните 30 години, добави министър Василев. Вагони, които са строени преди 30 години, не могат да се сравняват с такива построени след 2000 година, заяви Николай Василев и допълни, че трябват стотици милиони евро инвестиции за обновяване на целите железници. Железопътният транспорт традиционно е скъп и в повече европейски страни е губещ, посочи министърът.
Колкото и човек да се готви за подобен инцидент, докато не му се случи не може да се каже дали е подготвен, заяви министър Василев.
Николай Василев не смята, че министър Мутафчиев трябва да си подава оставката и че грешката е лична на самия министър.


БНР
Георги Илиев: През последните три дни работата по случая с пожара във влака София-Кардам не е спирала
София. "През последните три дни работата по случая с пожара във влака София-Кардам не е спирала." Това каза в предаването "Преди всички" на БНР Георги Илиев, следовател от НСлС. Той съобщи, че днес предстои консилиум на съдебни лекари, където ще се положат всички усилия за идентификация на двете тела и има очаквания днес да се приключи с това. Нямаме никакви данни за умишлен палеж или терористичен акт, но не сме спрели да работим по тези версии, посочи Илиев. Четири са издигнатите основни версии, но засега нямаме резултат, доказващ някоя от тях. Ако е имало поставено взривно устройство, то винаги остава следи и досега щяхме да имаме данни за такова нещо, заяви Георги Илиев. Версията за пренасяне на бензин е нова и ще трябва да я проверим. Ако е имало летливи и леснозапалими вещества, те оставят следи и ще можем да ги открием. Версиите за късо съединение и цигара не са отхвърлени, тъй като те са реални и не са за пренебрегване. Засега няма отхвърлена версия, нито кръг от заподозрени, а най-важно е разкриването на причината за самия пожар, посочи Георги Илиев. В критичните ситуации винаги има разминаване на показанията и това е нормално и всички показания ще бъдат проверени, нищо няма да остане непроверено.
Не мога да гадая как ще приключи следствието, заяви Илиев. Ако се открие виновен, той ще си понесе последствията, заключи Георги Илиев, следовател от НСлС.


бТВ
Кирил Ангелов: 99% причината за възникване на пожара във влака София - Кардам е някакъв катализатор
99% причината за възникване на пожара е някакъв катализатор - нещо, което трябва да възпламени огънят, заяви в интервю за предаването "Тази сутрин" на бТВ главният ревизор по безопасността в БДЖ Кирил Ангелов. Той отхвърли като мит възможността вагонът да е запален от лампа.
Вагоните се гледат много внимателно. Те минават периодично на щатен преглед, а всеки ден се прави ежедневен преглед. Всичко, което не отговаря на изискванията по сигурността на влака или на вагона се отстранява и се заменя с ново, каза още той.
Стана ясно, че предишния ден са сменени осем отоплителни тела, като е почистено и под телата от прах.
Много се третира темата за заключените врати, защото има загинали хора пред вратите. Действията на шафнера в спалния вагон са адекватни. Той е отворил вратите и е извел пътниците, но там е имало време. Пожарът е бил в кушет вагона, където шафнерът взима пожарогасителите на колегата си от спалния вагон и оттам дърпа внезапната спирачка. Влиза и се опитва да потуши огъня, докато през това време чука по вратите, обясни Ангелов.


бТВ
Йордан Мирчев: Железниците не могат да съществуват повече така
Железниците са в много тежко състояние и то не само финансово. Те не могат да съществуват повече така, заяви в интервю за предаването "Тази сутрин" на бТВ Йордан Мирчев, председател на Комисията по транспорт към Народното събрание.
Той изрази категорична позиция, че трябва много ясна и категорична позиция каква железница е необходима на България и припомни, че темата за бъдещето на железницата е многократно обсъждана.
Стана ясно, че за държавата най-важна е сигурността за пътниците.
Това е личен морален акт на него и на ръководителите на железниците - така нарече Мирчев готовността на министъра на транспорта Петър Мутафчиев да подаде оставка след инцидента.
Запитан дали шефът на БДЖ и министърът на транспорта трябва да подадат оставки, Йордан Мирчев посочи, че по-важно е правителството да се ангажира с дългосрочна политика в железниците.
Паднала луминесцентна лампа в шеста кабина е причината за пожара, според Ива Енгиозова, която пътувала в кабината. Тя обясни още, че нещата са станали страшно бързо.
Бяхме три млади момичета и три възрастни жена. За пет съм сигурна, че са оцелели; за шестата жена не зная, каза още Енгиозова.
В предаването се обади и собственикът на маслобойната, зад която е станал инцидентът. Той обясни, че е пристигнал на мястото, когато огънят е преминал във втория вагон.
Когато отидох, последните хора идваха от релсите и от изпразнените вагони. За съжаление, просто никой не се е сетил да счупи прозорците на първия вагон, така че хората да са излезли, посочи още той.
Министър Мутафчиев много точно каза, че той е готов да подаде оставка при доказване, че има вина. Нека да изчакаме разследващите органи, заяви зам.-министърът на транспорта Георги Петърнейчев.
Той изтъкна готовността и на целия екип да подаде оставка при доказване на вина.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Борба за влияние в Близкия Изток
Бюджет 2025
Природни стихии
Катастрофи в България
ЦСКА-София в Първа Лига сезон 2024/25
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията