ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Човешкият фактор е основата за всяка една компания, смята Румяна Босева | ||||||
| ||||||
"Ние измерваме определени фактори от работната среда, като питаме за това служителите. Най-същественото нещо на това проучване е, че оценката идва от служителите, не от нас. Не ние, като организатор на проучването даваме оценка на компанията, а самите служители казват доколко техният работодател успява да отговори на нуждите им и доколко успява да ги ангажира в процеса на работа,“ обясни тя. Човешкият фактор е основата за всяка една компания. Това, което отличава добрите работодатели от останалите е това, че най-добрите работодатели фокусират правилно усилията си в такива области които наистина да ангажират хората в процеса на работа. "Това, което ги отличава от останалите компании, е, че са много целенасочени в усилията си и наистина обвързват мисията, визията и целите на компанията с това, което хората допринасят. Т.е. всеки един човек в компанията е наясно какъв е неговия личен примерно за тази компания. Ето това отличава най-добрите работодатели,“ категорична е изпълнителният директор на ARS. По думите й поради забавянето на всички индустрии в Европа и при нас се наблюдава леко забавяне в BPO и IT сектора, но от друга страна производствата за момента остават стабилни като трендове: "Те вървяха малко по-назад като политики за служителите, особено ако говорим за производство, които са локирани в провинцията, но последната няколко години определено наваксаха и въвеждат изключително иновативни и интересни неща и там,“ разказа тя, като допълни, че голяма част от Европа избра Балканите и Източна Европа като аутсорсинг центрове заради часови разлики, данъчно облагане и регулациите, които са унифицирани в Европейския съюз, и това е тенденция, която се запазва. Важен фактор, който излезе на преден план при проучването от 2023 година, това е един фактор, който е отпреди три години – гъвкавост на компанията. "Т.е. служителите очакват компаниите да са все по-гъвкави и по-гъвкави. Един от начините, по който компанията го решават това нещо, е с гъвкави политики, които са заложени от самото й начало. Друг от основните изводи от тазгодишното проучване е една водеща тенденция от миналата година, която ще продължи за следващите няколко години, отбеляза тя. Това е намаляването на значението на факта "бранд“ за служителите и все по-голямото значение на управление на представянето, което най-вече идват поколенческите различия. "Докато за по-старото поколение това да принадлежиш към определена компания, да допринасяш за развитието на определена компания беше нещо изключително важно, за новото поколение много по-съществени са личните приоритети. И за тези хора основният мотив, който ги кара да ходят на работа, това е да постигат някакви цели и да изпитват удовлетворение от постигнатите цели. Това са поколението Z,“ разясни още Румяна Босева. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Влак с близо 60 пътници дерайлира на гара в София
20:05 / 23.11.2024
Катастрофа затруднява движението по Подбалканския път
17:01 / 23.11.2024
Коледна приказка: Най-красивите базари в Европа през 2024
16:19 / 23.11.2024
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
Катастрофа край Нови хан възпрепятства шофьорите
20:06 / 23.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета