ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Бунев и Дунчев с интересни коментари за БДЖ
Автор: Екип Sofia24.bg 15:56 / 14.01.2022Коментари (0)851
©
Министърът на транспорта Николай Събев обяви, че ще започне оздравителна програма на БДЖ, за да може дружеството да подобри услугата, която предлага и да излезе на печалба. Според него основният проблем в БДЖ не е намалелия пътникопоток заради пандемията, а това че железниците не могат да предложат сериозна оферта на пътниците. Министър Събев промени състава на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ“ до провеждане на конкурс. 

Днес пътувахме с влака, доволни сме в общи линии. Топло беше. Пътувахме от град Павликени до София. Като имаме предвид цялостното състояние на БДЖ, сме доволни, но от техническа гледна точка самите влакове са стари, амортизирани, иначе хората правят всичко възможно да си изпълняват пътуванията - казват пътници.

Много ми се иска да спрат кражбите и да тръгнем в правилната посока с БДЖ. Това заяви в интервю за предаването "Хоризонт за вас" Петър Бунев, представител на синдикатите към КНСБ: "За съжаление като участник в този процес дълги години, дори не само като синдикалист, досега е имало само обещания и на практика нищо. Състоянието на железницата в последните години се вижда, няма какво да се коментира. Пътнически превози не е чист бизнес и това трябва да бъде ясно. Така е не само в България, но и в цяла Европа. Това е задължение на държавата, която възлага тази услуга на БДЖ и тя трябва да се доплаща. Ако се отвори договора, който е между държавата и БДЖ, ще се види, че той е сключен пожелателно и в годините държавата трябваше да е отделила доста средства за закупуване на нов подвижен състав".

Бунев допълни още, че освен подвижният състав, друг проблем в БДЖ е недостигът на кадри: "В момента в БДЖ работят около 5700 човека в пътнически превози, около 2100 са в товарни превози".

Кадрите, които са в ръководството на железницата, трябва да стоят малко по-дълго време на тези постове. Това каза за Владимир Дунчев, бивш шеф на БДЖ:

Въпросът не е дали БДЖ ще излезе на печалба, защото пътническите превози са субсидирани с близо 250 милиона всяка година, а приходите ще са около 30-40 милиона, така че тук по-скоро въпросът е как ще се направи такава организация, че тази услуга, която се предлага на населението, да бъде удобна, да бъде привлекателна за хората и да се върнат част от тях към железопътния транспорт. През последните години ръководството на БДЖ се сменя всяка година, дори да има някой добри желания да свърши нещо, не се получава нищо.


Още по темата: общо новини по темата: 207
18.11.2024 »
18.11.2024 »
15.11.2024 »
08.11.2024 »
07.11.2024 »
07.11.2024 »
предишна страница [ 1/35 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
България в еврозоната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Природни стихии
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да (578) 53%
Не (399) 37%
Не мога да преценя (109) 10%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията