ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Българинът предвижда скромно посрещане на коледните празници | ||||||
| ||||||
Това показват данни на изследването "Изгубени в трансакциите 2023: Как потребителите променят навиците си при пазаруване", реализирано от "Сапио Рисърч" (Sapio Research) по поръчка на платформата за плащания "Пейсейф" (Paysafe) през октомври, съобщиха от платформата, цитирани от Pariteni.bg. Проучването е проведено сред 14 500 потребители в Обединеното кралство, САЩ, Канада, Германия, Австрия, България, Италия, Перу, Чили, Бразилия, Мексико, Колумбия, Аржентина и Еквадор, като изследва промяната на потребителското поведение и отношение към плащанията. Според проучването 22 процента от българските потребители планират да харчат по-малко за подаръци за празниците, 19 процента по-малко за храна и напитки (в Италия този процент е 14), а 17 процента ще харчат по-малко за забавления (в Австрия процентът е 13). 21 процента от анкетираните посочват, че планират да се възползват от сезонните оферти и намаления, за да оптимизират портфейла си, а 20 процента казват, че благодарение на по-големите спестявания, които са успели да направят през годината, влизат подготвени в празничния сезон и по-високите цени на продуктите и услугите не ги притесняват. Проучването отчита продължаваща промяна в навиците на потребителите при пазаруване онлайн. Тази промяна може да послужи като стимул за онлайн търговците да преосмислят методите за плащане, които предлагат на своите клиенти, е извод в допитването. Според него 62 процента от потребителите биха се отказали от покупка, ако се сблъскат с усложнения при плащането на стоката. Процентът за България е 55. От платформата "Пейсейф" коментират още, че предлагането на по-широка гама от опции за плащане е жизненоважно както за големите, така и за малките онлайн търговци. Въпреки продължаващата популярност на традиционните методи на плащане при празнично пазаруване като дебитни карти (67 процента) и кредитни карти (50 процента), резултатите сочат промяна и по-голям интерес към алтернативните методи на плащане. Според данните 48 процента от потребителите биха предпочели дигиталните си портфейли, когато пазаруват онлайн по време на празничния сезон, 41 процента редовно използват банкови преводи, а 25 процента се доверяват на онлайн решенията за плащане в брой, известни също като eCash. "Наблюдаваме по-голяма конкуренция между търговците за крайни клиенти. Тези, които предлагат много и разнообразни методи за плащане и безпроблемно изживяване на потребителите, правят впечатление. Именно те ще привлекат нови клиенти и ще увеличат продажбите си", коментира Роб Гато, главен директор по приходите в "Пейсейф", цитиран в съобщението. |
Още по темата: | общо новини по темата: 363 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/61 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Хора в неравностойно положение за метростанция "Бели Дунав": Пощадете ни
10:03 / 27.11.2024
Тайната падна, но съмнението остана, Ивонне разкри дълго пазена тайна
09:09 / 27.11.2024
Мицкоски: Няма да отстъпваме от червените линии в преговорите с България
18:03 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета