ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Бъдещето на електронната търговия е в персонализирането и оптимизацията на електронния магазин
Автор: Рени Томович 17:47 / 05.04.2023Коментари (0)301
©
Форумът Balkan eCommerce Summit се организира за първи път в България и на регионално ниво. В него се включиха участници от всички балкански държави, от Европа и Азия, което бе забележителен успех. Това каза Христо Радичев – управител за България на специализираната агенция за директен и дигитален маркетинг на "Медияпост Хит Мейл“, в предаването "Човекът на фокус“ на "Фокус“. Форумът е организиран от eCommerce Academy и се провежда на 4 и 5 април в София. 

Според него средата за развитие на електронната търговия се е подобрила значително през последните години заради регулациите в сектора. "Особено за компании от Европейския съюз никога не е било по-лесно да продават на чужди пазари, включително и на техния собствен“, заяви Радичев.

Той отбеляза, че големите онлайн магазини обикновено са носители на повечето иновации в електронната търговия. "Разбира се, има и немалко малки електронни магазини, които въпреки че са малки, много добре знаят какво правят и как да развият бизнеса си. Българският онлайн предприемач е не по-малко подготвен от своите колеги от другите балкански или европейски държави. Вървим в правилната посока, защото все повече хора имат достъп до електронните канали, все повече хора могат да правят бизнес онлайн и когато го правят отговорно и с ясна стратегия, нещата се получават“, коментира Радичев. 

Българският пазар, особено дигиталният, е много малък и затова онлайн търговците трудно могат да се съревновават с онлайн пазарите в Румъния и Гърция, които са далеч по-големи, отбеляза Радичев. "Затова естествената стъпка на този, който развие достатъчно добре своя електронен магазин, е да отиде някъде в чужбина. За българските онлайн магазини това са най-вече пазарите на север – Румъния, Унгария и на запад, където са големите пазари“, обясни експертът. 

Според него бъдещето на електронната търговия е в персонализирането и оптимизацията на електронния магазин. "Все повече ще се оптимизира доставката до клиента – било то като разположите продуктите по-близо до съответните клиенти или като им дадете повече възможности да достигнат до тези продукти. То е свързано и с автоматизиране на много процеси така, че с по-малко инвестиран човешки капитал да свършите повече работа. Маркетинг автоматизацията е един от ключовите инструменти при развитието на всеки един бизнес, включително и в електронната търговия“, поясни Радичев.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Мигрантски натиск към България
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Катастрофи в София
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията