ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Брошури и промоции? Хранителни магазини хванати в крачка | ||||||
| ||||||
Това е най-новата нелоялна практика, забелязана от онлайн платформата "Ние, потребителите“. Схемата работи така: Търговецът отпечатва брошурите за новия период и ги разпространява по обичайно ползваните от него канали. След като са достигнали до N на брой потребители, които въз основа на тях и бюджета си правят планове за седмичното пазаруване, в средата на периода на валидност на офертата дружеството публикува съобщения, че рекламираните намалени продукти няма да бъдат предлагани на клиентите, ще бъдат налични на по-високи от обявените цени или директно се предлагат по-скъпи алтернативни артикули. Някои от тези продукти са свързани с актуални събития от българския календар и наближаващи празници, какъвто е последният пример - различни разфасовки на агнешко месо, за които се съобщава, че няма да бъдат предлагани поради непредвидени обстоятелства. В други случаи става дума за едни от най-търсените продукти - кисело мляко, яйца и пр., като търговецът предлага алтернативни на обявените в брошурата артикули в не толкова бюджетни разфасовки, което води до оскъпяване на продукта за потребителите, или от друг производител. Например, вместо опаковка от 15 бр. яйца размер L за 6,49 лв., 10 бр. от същия размер за 4,69 лв. или кисело мляко 3,6% вместо 500 гр. за 1,19 лв., 400 гр. за 1,09 лв. Понякога "техническа грешка“ се посочва като причина за обявени значително по-високи цени от тези, на които даденият продукт може да бъде закупен в магазина. "Без значение дали е с или без умисъл, това действие представлява недобросъвестно и непрофесионално поведение от страна на търговците. Как те ще гарантират, че с няколко публикации в медии ще покрият същата аудитория, която са покрили с брошурата, разпространявана в търговските обекти, пощенските кутии и онлайн, вкл. и при излъчени реклами в електронните медии. Още повече, че към момента на изпращане на съобщението до медиите брошурата без редакции продължава да стои в онлайн пространството, на сайта на търговеца и в е-картата за ползване на отстъпки“, обясняват експертите от "Ние, потребителите“. Тъй като се наблюдава повторяемост, този подход се превръща в практика. Единственият начин потребителите да противодействат е да си правят предварителен списък, да обръщат внимание на вида, грамажите и маркирането на касата на всеки от продуктите и да се въздържат от непланирани покупки. |
Още по темата: | общо новини по темата: 429 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/72 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Влак с близо 60 пътници дерайлира на гара в София
20:05 / 23.11.2024
Катастрофа затруднява движението по Подбалканския път
17:01 / 23.11.2024
Коледна приказка: Най-красивите базари в Европа през 2024
16:19 / 23.11.2024
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
Катастрофа край Нови хан възпрепятства шофьорите
20:06 / 23.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета