![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Бричката: Старите автомобили не трябва да бъдат забранявани | ||||||
| ||||||
Замърсяването от автомобилите според него може да бъде намалено, ако се затегне работата на регулаторните органи. "Много внимателно трябва ГТП-тата да си вършат работата, но това не означава, че старите автомобили трябва да бъдат забранени. Проблемът със замърсяването в големите гадове не е в това колко е стара колата, а в нейната изправност“, обясни Лазаров. Въвеждането на стандарта Euro 7 няма да доведе до увеличаване на електрическите автомобили, категоричен е Лазаров. "Електрическите автомобили не са бъдещето, а вече са настоящето. Електрическият автомобил е много хубаво нещо, но като всеки един автомобил това е нещо, което трябва да ни върши работата“, коментира той. Автомобилният експерт заяви, че пазарът на автомобили нови и втора употреба се е променил рязко след COVID-19 пандемията. Търсенето е нараснало, а цените са се увеличили драстично заради липсата на производство и износ на стари автомобили от страните производителки. Бистра Окереке |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (584) | 53% | ![]() |
Не (404) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (112) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg