
ЗАРЕЖДАНЕ...
Боршош: България изостава с информационната си кампания относно влизането в еврозона | ||||||
| ||||||
Министър Мирослав Боршош изтъкна, че живеем в свят на популизъм, влизането ни в еврозоната често се атакува и допълни: "Трябва да си признаем, че България изостава с информационната си кампания относно влизането в Еврозоната. Изгубени са месеци и години“. Той определи присъединяването на България към Еврозоната като стратегическа възможност за растеж и икономическа стабилност и ще засили позициите на страната на европейския туристически пазар. Министърът каза още, че "Еврозоната, освен нещо, което реално ще засегне всички, не само туризма, може да бъде описано със силни думи като мечта, крайна необходимост, нов етап от развитието на страната ни“. Въвеждането на еврото ще улесни пътуването на туристите от Еврозоната, които през 2024 г. представляват близо 30% от всички чуждестранни туристи, посетили страната ни. Единната валута ще премахне необходимостта от обмяна на пари и ще осигури по-голяма ценова прозрачност, като така България ще стане още по-привлекателна дестинация. Министър Боршош изтъкна и потенциала за привличане на нови инвестиции в туристическата инфраструктура, както и възможността за дългосрочен растеж на сектора. Членството на страната ни в Еврозоната е не само икономическо предимство, но и знак на доверие – към България като стабилна, сигурна и модерна дестинация. Конференцията събра водещи експерти и представители на Българската народна банка, Министерството на икономиката и индустрията, Министерството на финансите, Икономическия и социален съвет, Българската стопанска камара и туристически организации, съобщиха от Министерството на туризма. |
Още по темата: | общо новини по темата: 726 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/121 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg