ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Бизнесът с вино застрашен? | ||||||
| ||||||
"За тези 12 години, в които много отблизо следим българския пазар, виненият туризъм дръпна невероятно. Когато започнахме да правим каталога може би имаше 3-4 изби, които предлагаха такава услуга, в момента са 30-40. Има няколко обособени региона - Мелник, Сакар, Североизток, Северозапад." "КА&ТА българското вино" вече се е превърнал в традиция, като е очакван от избите и публиката, а своевременно върши работа като пътеводител за българския винен туризъм, каза Йончева. Все повече изби разбират привлекателната сила на личната среща между клиентите и тяхното вино. Има различни предизвикателства пред производителите като навлизането на безалкохолното вино под натиска на външния пазар, каза Йончева. "Трябва да се говори повече по тази тема, за да се види какви ще са законодателните мерки, как ще е формулирано - пазарът диктува това, което се случва." Българското вино все още е по-малко разпознаваемо по света отколкото в края на 20-и век, макар да има подобрение в последните години. Все повече се изнасят качествени вина от страната, но има доста път докато се изгради истински бранд като държава, каза Йончева. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета