ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Бизнес анализатор: При електронната търговия настъпва нормализация след бурното й развитие по време на пандемията | ||||||
| ||||||
"В Digital4Sofia за първа година са обединяват две компании организатори, от които едната е по-тесен специалист в онлайн маркетинга, другият организатор има много сериозен опит в организиране на всякакви събития. И мисля, че тоя микс ще даде на хората хем добра организация на самата конференция, хем и информация на ниво, което е нещо доста ценно,“ обясни той. Електронната търговия вече се разглежда като част от традиционната търговия, но вътре в себе си тя включва доста различни сфери на дейност, които се преплитат, обясни експертът. Включва части от традиционната търговия, от логистиката, от маркетинга, от психологията. Основна тенденция на съвременното развитие на електронната търговия според него е нейната глобализацията, което включва окрупняването и на бизнеси, и на платформи, глобализирането и на маркетинг инструментите. "А ние сме част и от Европейския съюз, който по принцип е един глобален пазар, и на който би следвало всеки търговец да се развива на повече от един от местния му пазар.“ Според него с все по-голямото развитие на технологиите все повече и електронната търговия бива подпомагана от различните инструменти на изкуствения интелект, но темпът, с който това нещо навлиза в България, не е толкова голям. "Едно от основните предизвикателства в момента за всеки стартиращ бизнес е да е различен, да се да се отличава с нещо. Всеки трябва да си даде много ясно представа за неговите бизнес предимства пред конкурентите или нещата, които го отличават, за да може наистина той да бъде да бъде успешен,“ смята той. Свърхинформираността на съвременния човек според Димитър Димитров не дава възможност да се получи качествена информация и да се задълбочи в конкретна насока, а особено за търговците в онлайн търговията и най-вече за тези, които сега стартират, трябва да имат някакъв фокус, както и информираността им трябва да има фокус. "Ти трябва да си наясно с конкретния пазар, бранш, ниша и с твоите потребители какво търсят и какво потребяват,“ каза той и обясни, че информацията е достъпна както онлайн, така и през събития и общности. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета