ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Асоциацията за квалификация на автомобилистите: МВР направи перфектна операция с "Мис Силикон", но полицията е демотивирана | ||||||
| ||||||
“Никога пътната обстановка в страната не е била толкова лоша. Обществото ни си създаде разбиране, че само с глоби и нови камери на КАТ нещата ще се подобрят. Данъкоплатците дават пари, а броят на произшествията не намалява. Трябва да се промени философията на тема пътна безопасност. Трябва да се спре с угаждането на държавните институции при промените в Закона за движение по пътищата", категоричен е Георгиев. “Ако направите нарушение на пътя в Германия, ще Ви вземат българската книжка - отнемането на документа лишава от правоуправление в целия ЕС. Как едно нарушение, извършено в Германия, веднага се праща на български гражданин до 20 дни и едно нарушение, извършено в България, 3 г. остава без връчен фиш? Къде е резултатът от наказанието?", каза още Георгиев “Наказанията в други държави са почти неотменими. За обективен контрол милеем повече от 10 г - трябва да тръгне от обучението, да продължи на пътя, да мине през изпитите, до санкциите и почти да няма възможност за обжалване. Обективен контрол означава санкцията да е еднаква за всеки нарушител, независимо дали той е симпатичен на органите на реда или не. Трябва да има единен автоматичен контрол", заяви още Красимир Георгиев. “Франция имаше плачевна ситуация на пътя преди 30-тина години. Там субективният фактор при наказанията беше водещ. Тогава французите коренно промениха нещата, като направиха реформи и електронизираха и автоматизираха засичането на нарушенията, постъпването в единна система и тя директно определя наказанието и то отива да адреса Ви", разказа експертът. “Когато нашите курсисти се записват на шофьорски курс, попълват декларация, в която декларират, че не притежават друго свидетелство за МПС от държава-членка на ЕС, различна от България. Кой обаче проверява това?", попита риторично събеседникът “При изпитването също съществува човешки фактор, субективизъм- курсистът трябва да направи добро впечатление на изпитващия, за да получи книжка. При нас на изпита навигатор е изпитващият, което не е редно", смята Георгиев. Трябва да има автоматична навигационна система, която да определя маршрута, апелира той. “4 медицински центъра за изследване на наркотиците бяха много рекламирани - къде са? Медицински лица извършват манипулациите там - защо тогава лабораториите не са под шапката на Министерство на здравеопазването, какво правят в МВР?", попита той. “Защо полицаите писнаха, че тестовете са некачествени за алкохол и наркотици, насочени към тях самите, и спряха да ги правят, а продължават да проверяват шофьорите?", повдигна още един въпрос Георгиев. |
Още по темата: | общо новини по темата: 15 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обстановката на АМ "Тракия" – в ролята на репортери са самите шофьори
08:28 / 30.11.2024
Животновъди от района на Велинград посрещнаха изгрева с нов протест
08:27 / 30.11.2024
Доц. Наталия Киселова: Искам да се извиня на всички български граждани
11:01 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета