ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Ангел Джалев, КЗП: Водете писмена кореспонденция с онлайн търговците | ||||||
| ||||||
Наблюдава се ръст на покупките на дрехи и стоки втора употреба. "Според мен причините са икономически – доброто съотношение цена-качество", поясни той. Отношението към този тип артикули е субеткивно – някои не желят да носят втора употреба, други смятат, че няма нищо лошо в това. В КЗП се забелязва ръст на потребителските жалби във връзка с този тип покупки, особено направени онлайн, отбеляза Джалев. "В онлайн пространството покрай Черния петък следяхме 25 големи търговци на стоки и услуги, сред тях имаше и такива на дрехи втора употреба – има наистина засилен интерес. Трябва да се изисква при необходимост допълнителна информация от търговеца, ако той не я е предоставил надлежно. Така можем да се предпазим от измами. Трябва да сравняваме покупката си в сходни сайтове или физически магазини“, дадоха още съвети от КЗП. "Най-честите оплаквания са неправилно обявени цени и фиктивни промоции.Изчерпателната информация за качеството на стоката е задължителна. Не бързайте, не правете прибързани покупки – направете си предварителен анализ на цените, за да знаете какво точно купувате. Законодателят е предвидил гарантираното право на отказ от покупката в 14-дневен срок. Една снимка невинаги е достатъчен атестат за качествата на стоката, особено при по-важни и скъпи покупки. Неразумно ниските цени са индикация за това, че трябва да бъдете по-бдителни“, даде още подробности по темата Джалев. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Някои от най-трудните думи за писане в българския език
10:40 / 01.12.2024
Обстановката на АМ "Тракия" – в ролята на репортери са самите шофьори
08:28 / 30.11.2024
Животновъди от района на Велинград посрещнаха изгрева с нов протест
08:27 / 30.11.2024
Абонамент
Анкета