ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Анелия Мъглева: Поколението "Z" определя пазара, фен страниците вече не са модерни | ||||||
| ||||||
По думите й в днешно време всеки може да превърне страстта си в бизнес, просто като споделя безплатна полезна информация за нещата, които може да прави и които знае. "Аз съм печелила парите си, благодарение на това, че съм споделяла интересите си онлайн, независимо от платформата, и съм привличала хора, които са сходни на мен като начин на мислене, начин на живот или хора, които искат да приличат на мен. За нас като създадели на съдържание е огромна възможност и отворен прозорец за това да използваме безплатния трафик. Създавайки стойност в социалните мрежи, ти можеш да продаваш различни продукти, които са естествено продължение на съдържанието, което правиш онлайн, и хората искат да ги купят. Те очакват от теб да ги продадеш", заяви Мъглева. Създателите на онлайн съдържание по думите й могат да бъдат определени като съвременни занаятчии: "Създавайки съдържание онлайн, ние изграждаме личните си брандове. Изграждайки личен бранд, ние ставаме популярни с това, което сме, и това, което правим. Ставайки популярни, ние привличаме клиенти. Можеш да печелиш онлайн, като изградиш един силен личен бранд. Анонимните брандове – например фен страници, вече не са нещо, което аудиторията иска", обясни Мъглева. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета