ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Ако учителите искат да овладеят класната стая, не трябва да са твърде строги | ||||||
| ||||||
Според изследването на учени от университета в Есекс и университета в Рединг, Великобритания, обхващащо 250 деца на възраст между 10 и 16 години, учениците реагират много по-добре на насърчаващ глас, предаде БТА. Децата са слушали записи на учителски гласове и са отговаряли на въпроси какви емоции предизвикват те у тях. Включени са въпроси, касаещи доверието и желанието за съвместна работа. Учениците са много по-склонни да се разбунтуват, но не и да споделят проблемите си, ако учителите им са твърде стриктни. Изследването е публикувано в "Бритиш джърнал ъф едюкейшънъл сайколъджи". "Ние обръщаме голямо внимание на това какво казва учителят на учениците, но сравнително малко на това как го казва. За да може изреченото от нас да има ефект върху слушателите ни, трябва да контролираме гласа си", казва професор Силки Полман от университета в Есекс, която е сред авторите на изследването. Строгият глас се възприема като сигнал за опасност. Учените, провели експеримента, се надяват резултатите да насърчат учителите да подобрят работата си в класната стая. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |