ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Ако онлайн търговецът премълчи правото ни на отказ в 14-дневен срок, той се удължава с още една година | ||||||
| ||||||
"Ако сега 14 дни е срокът, в който откакто получим стоката можем да се откажем от нея, щом търговецът не ни е информирал за законовото ни право да развалим сделката и не ни е предоставил такъв формуляр, заедно с пратката най-късно, то този срок се удължава на година и 14 дни в полза на потребителя“, обясни Габриела Руменова от онлайн платформата "Ние, потребителите“. При отказ от покупката търговецът трябва да ни възстанови в 14-дневен срок заплатените от нас суми, включително и тези за доставката на пратката. Той може да задържи куриерската такса само ако при поръчката ние изрично сме пожелали доставянето да стане по различен от стандартния обявен от него начин. Разходите по връщането на стоката обаче може да са за наша сметка, но това трябва да е предварително обявено в общите условия на магазина. Важно е да се има предвид, че правото на отказ не важи за всички стоки, но търговецът е длъжен да посочи когато то е неприложимо! |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |